TeleCD opent Corporate Center

TeleCD ( https://www.telecd.nl ) is vooral bekend als Internet winkel voor consumententitels van CD’s, CD-Rom’s en Video’s. Nu is er speciaal voor software op CD-Rom het Corporate Center geopend. In deze afdeling kunnen bezoekers terecht voor (zakelijke) software. Van Microsoft Windows tot AND routeplanners tot Davilex cursussen. De afdeling is overzichtelijk ingericht en de software titels zijn scherp geprijsd.

In het Corporate Center assisteert TeleCD bedrijven en instellingen bij hun specifieke wensen. Dit kan variëren van het versturen van artikelen naar hun relaties of werknemers tot het aanbevelen van een geschikte incentive. Met de Corporate Cadeaubon kan de ontvanger zelf een keuze kan maken.

Naast het Corporate Center is TeleCD al jaren hèt adres voor muziek CD’s en Video’s. Bezoekers die op de hoogte willen blijven van nieuwe releases van hun favoriete artiesten kunnen zich inschrijven op de Release Service. Door deze nieuwe service blijven abonnee’s automatisch via e-mail op de hoogte op basis van hun persoonlijke voorkeur.

TeleCD heeft een assortiment met meer dan 175.000 CD’s, CD-Rom’s en Video’s tegen de scherpste prijzen in heel Europa. Via het geïntegreerde on- line muziekblad Base Magazine, biedt de site wekelijks vernieuwde informatie voor muziekliefhebbers zoals hotnews, hitlijsten, nieuwe releases en recensie van CD’s, CD-Rom’s en Video’s.

Bestellen bij TeleCD is nog voordeliger door het Music Miles Programma. Bij iedere aankoop krijgt een Member per f 35,- één Music Mile. Met de

Music Miles kan gespaard worden voor korting of gratis artikelen. Nieuwe Members krijgen 4 gratis Music Miles als bonus bij de eerste bestelling.

Neem voor meer informatie contact op met Mitchel de Graaf of Erwin Sjoerdsma
Tel: 020- 684 70 53