Geachte redacteur,

11 januari om 18.00 uur Nederlandse tijd organiseert Sun een internationale teleconference, met als onderwerp:

SunTone certificatieprogramma in stroomversnelling

Eerste "SUNTONE(SM) CERTIFIED" services nu op de markt

Om ook op het gebied van Internet dienstverlening een 7x24-betrouwbaarheid tot norm te verheffen, heeft Sun het SunTone certificeringsprogramma opgezet. Inmiddels hebben al meer dan 100 Service Providers en leveranciers van netwerkapparatuur en software zich achter dit initiatief geschaard. Het programma voorziet in strenge criteria voor het opzetten, exploiteren en stimuleren van vrijwel 'fool-proof' Internet-diensten. De eerste diensten die aan de criteria voldoen zijn inmiddels beschikbaar.

Vanmiddag, 11 januari om 18.00 uur Nederlandse tijd, zullen executives van Sun en van toonaangevende serviceproviders een overzicht geven van de ontwikkelingen en resultaten van het SunTone-initiatief.

Aan de teleconference nemen deel:

Ed Zander, COO, Sun Microsystems;
Gary Steele, CEO, Portera;
Andy Stern, COO, USInternetworking;
Nancy Faigen, Group President, Sales and Service Delivery, Digex.

Het internationale inbelnummer is: 00-1-612 288-0340

The teleconference duurt ongeveer een uur en er is achteraf mogelijkheid tot het stellen van vragen.

Met vragen kunt u ook altijd terecht bij Sun Microsystems, Jeanette Verstappen, 033-450 1234 of bij Lammers van Toorenburg PR, Ward van Beek, 030-656 5070.

Met vriendelijke groet,

Leonie Schouwenaar