Den Haag/Amsterdam, 17 maart 2000

Ben zet ondernemers op de tram

Sinds kort rijdt in Amsterdam een tram rond met daarop de namen en mobiele telefoonnummers van de meest uiteenlopende bedrijven en bedrijfjes in de hoofdstad. Wat hen verbindt, is het feit dat zij vorig jaar allemaal een abonnement afsloten bij Ben. Ben geeft deze ondernemers nu extra aandacht door hun bedrijfsnaam en telefoonnummer aan te brengen op een tram die een jaar lang dwars door de stad rijdt.

Ook ondernemers betalen bij Ben f 0,- abonnementskosten. Veel ondernemers hebben van dit aanbod gebruik gemaakt en kozen voor Ben. Enige tijd geleden besloot Ben iets terug te doen voor deze zakelijke klanten. Ben vroeg zakelijke klanten in Amsterdam of zij interesse zouden hebben om hun naam te laten vermelden op een Amsterdamse tram. Op dit aanbod is massaal gereageerd. Het resultaat is een tram vol met bedrijven. In de komende weken zal duidelijk worden of deze vorm van groepsreclame tot nieuwe contacten leidt voor de lokale ondernemers. Ben overweegt het concept van de Ben zakelijk tram ook toe te passen in andere steden, maar heeft daarover nog geen beslissingen genomen.

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf met als aandeelhouders Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4%). Ben biedt producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben blijft werken aan een groter en kwalitatief hoogstaand netwerk en zal begin april 2000 landelijk dekkend zijn. Ben is Partner in Sport van NOC*NSF.

Een foto van de Ben zakelijk tram is (digitaal) beschikbaar.

Deel: ' Telefoonbedrijf Ben zet ondernemers op de tram '