Telfort persbericht

Benoemingen

Telfort benoemt Manager Marketing & Sales consumentenmarkt

AMSTERDAM, 9 FEBRUARI 1999 - Telfort heeft John Weir (36) aangesteld als Manager Marketing & Sales voor de consumentenmarkt. John Weir gaat de succesvolle mobiele telecomdiensten van Telfort in Nederland verder uitbouwen. Tot de bekendste diensten behoort Telfort Pak&Bel® (mobiele telefonie op basis van het nieuwe GSM 1800-net in Nederland).

John Weir heeft een brede ervaring in de telecomwereld. In zijn vorige functie was hij Regional Business Manager (Nederland & Scandinavië) bij Motorola. Daarvoor werkte hij bij KPN Telecom en Britsh Telecom Mobile Communications.

Telfort is de telecom joint-venture tussen BT (British Telecom) en de NS (Nederlandse Spoorwegen). Het bedrijf is aanbieder van nationale en internationale telecommunicatiediensten in Nederland aan de zakelijke- en de consumentenmarkt. Momenteel werken er ruim 1500 mensen. Klanten zijn onder andere Shell, Philips, Unilever, Akzo Nobel, KPMG, BP en NS.

Deel: ' Telfort benoemt nieuwe manager Marketing & Sales '