Telfort persbericht

Actueel

Persberichten

Visie & Missie

Network Interfaces

Telfort mikt met Q-Campagne op eigen stijl van buttonfreaks

Amsterdam 9 augustus 2001 - Met Q, het op buttonfreaks gerichte prepaid-merk, speelt telecomaanbieder Telfort precies in op de behoefte van deze doelgroep. Naast slimme features en speciale tarieven, biedt Q nu een extra Nokia Xpress on(TM) cover in eigen stijl bij aanschaf van de pas geïntroduceerde Nokia 3330.

"Laat mij je toestel zien, en ik zeg wie je bent" Bij mobiel bellen stellen GSM-freaks niet alleen prijs op een goede tarievenstructuur die bij hen past, ook hebben ze uitgesproken meningen over de mobiele telefoon zelf. Dit geldt zowel voor het type als voor de kleur en andere uiterlijke aspecten van het toestel. Het afgelopen jaar is het onder jongeren steeds belangrijker geworden om je telefoon te personaliseren, door bijvoorbeeld een nieuwe cover te vinden die bij je past.

Extra cover bij Q prepaid Nokia 3330
Q laat met de nieuwe actie zien hoe de telefoon als een trend-item gebruikt kan worden. Q komt als eerste met een Nokia 3330 in een prepaid pakket. Met de speciale voucher in het Q Nokia 3330-pakket kan men bij aankoop direct een Nokia Xpress-on(TM) cover (t.w.v. fl. 49,95) naar keuze uitzoeken. Deze actie loopt t/m 30 september a.s.

Mediacampagne
De bijbehorende mediacampagne van Telfort sluit aan op de belevingswereld van buttonfreaks en het belang dat zij aan een eigen stijl hechten. Modefotografe Cornelie Tollens laat zien hoe kleding en mobiele telefoon heel letterlijk op elkaar aan te passen zijn. De stijl is een mix van punk-chic meets back-to-the-eighties. De uitingingen zijn te zien en te horen op de radio, schoolboards, in abri?s en in het clubnetwork.

Eigen coverontwerp op Qspace.nl
Op Qspace.nl, de interactieve site van Q, vindt tijdens de actieperiode een bijzondere wedstrijd plaats. Deelnemers kunnen een foto van een eigen coverontwerp, dus helemaal in de stijl die het beste bij je past, sturen naar Q. Het origineelste ontwerp wordt beloond met een ge-airbrushte cover van dit eigen ontwerp. Voor degenen die er snel bij zijn, is er een beperkt aantal posters van de campagne gratis beschikbaar via de site.

Over Q, developed by Telfort
Q is for buttonfreaks only. De mobieltjes van Q zitten boordevol slimme features, zoals smart sms en picture messaging. En Q levert er handige services bij, zoals WAP en groepsgesprek. Bovendien maakt Q sms-en doordeweeks voordelig en bellen 's avonds en in het weekend goedkoop. Met Q bel je ook makkelijk in het buitenland: je kunt gewoon met je prepaid beltegoed bellen en gebeld worden. Het nieuwe Q prepaid Nokia 3330-pakket kost fl. 379,- en is inclusief fl. 50,- beltegoed en de Free Cover Voucher ter waarde van fl. 49,95.

Over Telfort
Telfort helpt consumenten en zakelijke klanten bij het vinden van hun weg in de vele nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobiele telefonie en mobiele datacommunicatie. Daarvoor maakt Telfort gebruik van de nieuwste technologieën om het dagelijkse leven van iedereen te verrijken. Zo introduceerde Telfort in 2000 als eerste operator GPRS in Nederland, waar nu al vele zakelijke klanten voordeel bij ondervinden. Ook heeft Telfort - gezamenlijk met Postbank en Genie - mobiel bankieren voor 500.00 nieuwe klanten mogelijk gemaakt. En de ontwikkelingen voor het UMTS-netwerk zijn in volle gang. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door meer dan 1100 enthousiaste medewerkers, die elk voor zich verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het aanbod aan klanten. Telfort is 100 procent dochter van British Telecommunications plc.

9-8-01

Terug >>>

Adresgegevens Telfort

DISCLAIMER COPYRIGHT TELFORT B.V. 2000

Deel: ' Telfort mikt met Q-Campagne op eigen stijl van buttonfreaks '




Lees ook