Telfort persbericht

Telfort Pak&Bel® mobiele telefoon werkt ook in Israël

AMSTERDAM, 9 FEBRUARI 1999 - Nederlanders met een Telfort Pak&Bel® abonnement kunnen hun mobiele telefoon nu ook tijdens hun verblijf in Israël gebruiken. Telfort heeft een samenwerkingsovereenkomst, een zogenaamde roaming agreement, afgesloten met collega netwerkaanbieder Orange/Partner Communications Company in Israël.

Telfort werkt hard aan de uitbreiding van haar internationale mobiele netwerk. Inmiddels biedt Telfort de internationale roaming service aan op dertig netwerken van aanbieders van GSM-diensten in 25 landen wereldwijd, namelijk België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, Italië, Spanje, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Rusland, Taiwan, Tsjechië, Slowakije, Zweden, Zwitserland, Zuid Afrika, Turkije, Libanon en Malta.

Dankzij deze internationale overeenkomsten kunnen klanten van Telfort mobiel bellen of gebeld worden in een groeiend aantal landen. Omgekeerd houdt de roaming agreement in dat klanten van de buitenlandse GSM-operators met hun mobiele telefoon gebruik kunnen maken van het geavanceerde Telfort GSM 1800-net in Nederland.

Telfort is de telecom joint-venture tussen BT (British Telecom) en de NS (Nederlandse Spoorwegen). Het bedrijf is aanbieder van nationale en internationale telecommunicatiediensten in Nederland aan de zakelijke- en de consumentenmarkt. Momenteel werken er circa 1500 mensen. Klanten zijn onder andere Shell, Philips, Unilever, Akzo Nobel, KPMG, BP en NS.

Deel: ' Telfort Pak&Bel® mobiele telefoon werkt ook in Israël '