Telfort persbericht

'Directe Zaken' van Telfort neemt ondernemend Nederland werk uit handen

Telfort richt zich op telecombehoeften ondernemers

AMSTERDAM, 7 SEPTEMBER 1999 - Telfort zal zich vanaf 8 september aanstaande specifiek gaan richten op telecommunicatie voor de ondernemers in Nederland. Het Midden- en Kleinbedrijf krijgt nu, naast de Consumentenmarkt en de Groot Zakelijke markt, de speciale benadering die deze markt vraagt. Telfort is de eerste telecomaanbieder die ondernemers de mogelijkheid biedt op een directe manier zaken te doen. Onder de naam 'Directe Zaken' kunnen ondernemers vanachter hun bureau telecomproducten bij Telfort bestellen. Deze werkwijze bespaart de ondernemer veel van zijn kostbare tijd. Bovendien biedt Telfort de ondernemers een flinke besparing op de kosten voor telefonie.

Meest in het oog springend van Directe Zaken zijn de integratie van vaste en mobiele telefonie, die tot uiting komt in de verschillende telecomproducten, en de directe, makkelijke manier van bestellen. Directe Zaken geeft de mogelijkheid via een (gratis) telefoonnummer 0800-1710 of via www.telfort-directe-zaken.nl telecomproducten, zoals mobiele telefoons met abonnement, te bestellen.

De combinatie van het bestellen van productbundels, automatische volumekorting, de speciale service desk voor het MKB en vooral de mogelijkheid telefonisch of via het Internet telecom-producten te bestellen, betekent een unieke propositie in de markt. Telfort gaat met Directe Zaken altijd uit van de wensen van de ondernemer. Zij speelt hierop in met de innovatieve nieuwe marktbenadering waarbij gemak voor de ondernemer voorop staat.

Telfort telecomproducten

Telfort biedt ondernemend Nederland vanaf 8 september mobiele telefonie en goedkoper bellen via het vaste net met Telfort 1616. In een later stadium zullen hier Internetdiensten en 0800-nummers aan toe worden gevoegd. De mobiele telefoons kunnen behalve bij de telefonische service desk, besteld worden via Internet. Ondernemers krijgen zelfs fl. 17,02 korting als zij bestellen via het Internet. Een voorbeeld van zo'n product is het Telfort Directe Zaken Plus abonnement.

Telfort Directe Zaken Plus abonnement

Het Telfort Directe Zaken Plus abonnement kost fl. 51,06 per maand, inclusief 150 belminuten. Het tarief is dag en nacht fl. 0,30 per minuut. De extra voordelen van een mobiel abonnement zijn Collega Bellen, Zakelijk Voorkeurnummer en Volumekorting. Collega Bellen houdt in dat collega's onderling met elkaar kunnen bellen voor slechts fl. 0,21 per minuut. Met het Zakelijk Voorkeurnummer kan voor fl. 0,21 per minuut worden gebeld naar een zelf gekozen vast telefoonnummer, bijvoorbeeld het nummer van de zaak. Dit geldt in combinatie met een gratis Telfort 1616 abonnement. De Volumekorting betekent 10 tot 23 procent besparen op gesprekskosten naar mobiele telefoons van Telfort en alle vaste telefoons.

Tim Smart, Algemeen Directeur (a.i.) van Telfort: "Met deze nieuwe en innovatieve benadering van de markt bieden wij ondernemers een eenvoudige manier van zaken doen via efficiënte en makkelijk toegankelijke kanalen. Vandaag telefonisch of via Internet bestellen, betekent vijf dagen later de producten in huis hebben. Vanaf dat moment bespaart de ondernemer al op zijn telecomkosten."

Telfort is de telecom joint-venture tussen BT (British Telecom) en de NS (Nederlandse Spoorwegen). Het bedrijf is aanbieder van nationale en internationale telecommunicatiediensten in Nederland aan de zakelijke- en de consumentenmarkt. Momenteel heeft Telfort 1500 medewerkers in dienst. Klanten zijn onder andere ABN AMRO, Shell, Unilever, Akzo Nobel, KPMG, BP en NS.

Deel: ' Telfort richt zich op telecombehoeften ondernemers '