165792b.jpg
Telindus kiest Whizpr voor PR-activiteiten
Utrecht, 5 september 2001 Europees netwerkintegrator Telindus heeft ICT-PR bureau Whizpr gekozen voor opzet en uitvoering van alle public relations-activiteiten in Nederland. De Telindus groep (het voormalig Telinfo) is Europees marktleider op het gebied van data- en telecommunicatie-netwerken. De expertise van Telindus (genoteerd aan de Euronext in Brussel) omvat alle aspecten van de hedendaagse ICT, zoals Local Area Networking (LAN), Wide Area Networking (WAN), Internet en E-business, netwerk-toegang en beveiliging, Voice over IP (VOIP), Virtual Private Networks (VPN), vaste en mobiele communicatie. Op dit moment werken er 2.500 mensen voor de Telindus groep, verspreid over 60 vestigingen in 17 landen. Al vanaf 1985 is Telindus in Nederland aanwezig met eigen vestigingen in Utrecht, Best en t Harde. Telindus heeft zichzelf tot doel gesteld om voor haar klanten en partners te fungeren als totaal aanbieder voor alle zakelijke datacommunicatiediensten en oplossingen en is al meer dan dertig jaar actief in deze markt. Gedurende die tijd ontwikkelde het bedrijf tevens haar eigen producten. De Telindus baseband modemproducten worden inmiddels door meer dan 50 wereldwijd verspreide telecom- operators en PTT s toegepast. Voor Telindus is R&D van groot belang voor het voortdurend verbeteren van haar producten. Innovatieve producten als de Crocus Invers Multiplexer en glasmodem zijn illustratief daarvoor. Door de ontwikkeling van eigen ICT-producten kan Telindus haar innovatieve karakter waarborgen en de klanttevredenheid verhogen. Daarnaast werkt Telindus strategisch samen met de wereldmerken als Cisco, Lucent, Polycom, Juniper, Riverstone, Netscreen en Extreme; stuk voor stuk marktleiders en medebepalend voor standaarden op hun gebied van expertise. Whizpr

Deel: ' Telindus kiest Whizpr voor PR-activiteiten '