Ten Hagen & Stam

Datum 16-mar-2000

Ten Hagen & Stam breidt Kluwer Technische Woordenboeken uit

Ten Hagen & Stam heeft de serie met Kluwer Technische Woordenboeken verder uitgebreid met de volgende nieuwe uitgaven:
* Een herdruk van het Polytechnisch Handwoordenboek, engelse editie.
* Vakwoordenboek Werktuigbouwkunde N-E-D.
* Vakwoordenboek Elektrotechniek & Elektronica N-E-D.
Polytechnisch Handwoordenboek In de serie Polytechnische Handwoordenboeken is de engelse editie vervangen door een herdruk Het woordenboek is aangepast aan de nieuwe Nederlandse spelling en is uitgebreider dan de omvang doet vermoeden. Elk deel bevat ruim 25 000 termen, met meer dan 50 000 bijbehorende vertalingen. De Polytechnische Handwoordenboeken zijn vooral bestemd voor technisch vertalers, technici in het algemeen en voor studenten en docenten in het middelbaar en hoger technisch onderwijs. Titel : Polytechnisch Handwoordenboek Nederlands Engels Auteurs : Oxtoby/Busch ISBN : 90 557 6160 5 Prijs : 64,50 Titel : Polytechnisch Handwoordenboek Engels Nederlands Auteurs : Oxtoby/Busch ISBN : 90 557 6161 3 Prijs : 64,50
Titel : Polytechnisch Handwoordenboek N-E/E-N (set) Auteurs : Oxtoby/Busch ISBN : 90 557 6162 1 Prijs : 109,00 Vakwoordenboek Werktuigbouwkunde N-E-D Dit drietalige vakwoordenboek is de derde in de nieuwe reeks van vakwoordenboeken. Het bevat ruim 20 000 Nederlandse termen in het Engels en Duits. Vakgebieden en deelgebieden van de werktuigbouwkunde die hierin worden behandeld zijn: fysica, machinale bewerkingsmethoden en gereedschappen, machineonderdelen, lastechniek, verbindingen en koppelingen, materialen, productietechnieken, FMS en robotica, aandrijftechniek en machinebesturingssystemen, NC-besturing en ontwerptechnieken (inclusief CAD/CAM). Kortom, alles wat met werktuigbouwkunde te maken heeft. Het vakwoordenboek Werktuigbouwkunde N-E-D is bestemd voor een brede kring van gebruikers: werktuigbouwkundige ingenieurs, constructeurs en ontwerpers, inkopers, technisch vertalers en technisch schrijvers. Studenten en docenten in het middelbaar, hoger en academisch onderwijs zullen ook van de inhoud kunnen profiteren, zeker wanneer hun werkzaamheden een internationaal karakter hebben.
Titel : Vakwoordenboek Werktuigbouwkunde N-E-D Auteur : drs. J.B. Kanon ISBN : 90 557 6154 0 Prijs : 179,- Vakwoordenboek Elektrotechniek & Elektronica N-E-D Dit drietalige vakwoordenboek Elektrotechniek & Elektronica is de vierde in de reeks van vakwoordenboeken. Het woordenboek bevat ruim 18 500 Nederlandse termen in het Engels en Duits. Vakgebieden en deelgebieden van de elektronica en elektrotechniek die hierin worden behandeld zijn o.a.: de theoretische beginselen van elektronica en elektrotechniek, fysica, elektrische installaties, installatietechniek, verlichting, elektrische en elektronische schakelingen, elektrotechnische onderdelen en componenten, productietechnieken, micro-elektronica, robotica, energieoverdracht, meettechnieken, elektrofysica, kabeltechniek, microprocessortechnologie, halfgeleidertechniek en glasvezeltechniek. Kortom, de belangrijkste termen in de elektrotechniek, elektronica en micro-elektronica. Vanwege zijn inhoud en dekking is het vakwoordenboek Elektrotechniek & Elektronica bestemd voor een zeer brede kring van gebruikers, met name elektronici, elektrotechnisch ingenieurs, installateurs, constructeurs en ontwerpers, inkopers, technisch vertalers en technisch schrijvers. Maar ook studenten en docenten in het middelbaar, hoger en academisch onderwijs kunnen profiteren van dit vakwoordenboek. Titel : Vakwoordenboek Elektrotechniek & Elektronica N-E-D Auteur : R.A. Schrijber Btrans ISBN : 90 557 6090 0 Prijs : 179,- Wilt u een of meerdere woordenboeken bestellen? Bel dan onze afdeling klantenservice: 070 304 69 82. Faxen kan ook: 070 3045713. De woordenboeken zijn tevens bij de erkende boekhandel verkrijgbaar. Wilt u meer informatie over al onze woordenboeken, bezoek dan eens onze internet-website: https://www.kluwer-dictionaries.nl of e-mail ons: info.industrie@wkths.nl

Product / Event prekveld@kluwer.nl
Present-Exemplaar prekveld@kluwer.nl