Hoefnet

Terugbrengen selectie WK tweespannen uitgesteld

Chef d’equipe Marie Oudemans en trainer IJsbrand Chardon hebben na uitgebreid overleg met het bestuur van de VSWMN besloten om de uit 5 rijders betaande selectie voor het WK tweespannen in Hongarije van 18 t/m 22 agustus a.s. niet terug te brengen naar 4 rijders zoals oorspronkelijk afgesproken was.

De deelnemers aan het WK voor tweespannen in Kecskemet, Hongarije, zullen pas na de menwedstrijd in Beekbergen (16-18 juli a.s.) bekend worden gemaakt.
De selectie bestaat uit Mieke van Tergouw, Riny Rutjens, Ton Vreugdenhil, Carlo Vermeulen en Jacob Jan Kramer. Laatstgenoemde is na de wedstrijd in Uden aan de selectie toegevoegd, in de plaats van Hans van Remmen.

De afspraak was dat de selectie na de menwedstrijd in Exloo (afgelopen weekeinde) teruggebracht zou worden naar 4 tweespanrijders. Maar gezien de ontwikkelingen van de diverse spannen heben Oudemans en Chardon in goed overleg met het bestuur van de VSWMN en de vertegenwoordiger van de tweespannen Henk van de Westerlo gemeend het terugbrengen van de selectie uit te moeten stellen.

Dit bericht is afkomstig van het bestuur van de VSWMN