Software Development Technologies en CMG passen TestFrame gezamenlijk toe in de Amerikaanse markt

Woerden, 2 juli 1999 - CMG en Software Development Technologies (SDT) werken samen aan de verdere ontwikkeling van TestFrame, een methode voor het testen van software die CMG in 1994 in Europa heeft geïntroduceerd. Sedert deze introductie heeft TestFrame in honderden handmatige en geautomatiseerde testprojecten bewezen dat de inzet hiervan efficiënt en snel resultaten oplevert. De verdere ontwikkeling in samenwerking met SDT betreft het afstemmen van TestFrame op de specifieke testbehoeften van Amerikaanse organisaties. SDT gaat een aantal TestFrame-componenten voorzien van aanvullende producten en diensten die noodzakelijk zijn voor een succesvolle aanpak van testprojecten in dit marktgebied.

Organisaties kunnen TestFrame eenvoudig integreren in hun huidige ICT-omgeving. Voorbeelden van het gebruik zijn het grondig testen van on-line systemen, Web-toepassingen, API's, batchsystemen, client-/serveroplossingen en ingebedde systemen. Voordelen van TestFrame voor organisaties zijn dat testen beter beheersbaar wordt, de effectiviteit vergroot en de onderhoudbaarheid van testproducten verbetert.

"TestFrame is succesvol in Europa. De architectuur is in deze regio in gebruik bij banken, softwarebedrijven, pensioenfondsen, telecomondernemingen en oliemaatschappijen", zegt André Kok, Adjunct-Directeur bij CMG. "Dankzij de expertise van SDT op het gebied van geavanceerde software zal TestFrame naar onze stellige overtuiging ook in de Verenigde Staten succesvol worden".

"Onze Amerikaanse klanten worstelen al jarenlang met het automatiseren van testomgevingen", stelt Edward Kit, president van Software Development Technologies. "In samenwerking met CMG kunnen wij organisaties in dit deel van de wereld helpen dit probleem op te lossen. Naar onze mening is TestFrame een complete, volledig aan te passen testoplossing, die wij door toevoeging van een reeks specifiek benodigde componenten voor Amerikaanse organisaties net zo waardevol kunnen maken als voor de organisaties in Europa. Hierdoor komt er voor de Noord-Amerikaanse markt eindelijk een effectieve testmethodiek beschikbaar die organisaties aldaar steeds opnieuw kunnen gebruiken, zeer eenvoudig kunnen onderhouden en ook buiten de oorspronkelijke testomgeving kunnen inzetten".

TestFrame voorziet in een goed gedocumenteerde methode die zichzelf in de praktijk heeft bewezen. Andere onderdelen zijn: test-ontwerpvoorbeelden, een compleet trainingsprogramma, technische ondersteuning en hiermee samenhangende adviesdiensten.

Software Development Technologies
Software Development Technologies (SDT) levert bewezen, effectieve producten, diensten en technieken voor het verbeteren van softwaretesten en evaluatieprocessen. Deze zijn gebaseerd op een reeks branchespecifieke 'beste praktijkoplossingen' en bieden testteams volledig geautomatiseerde software-testomgevingen, inclusief ReviewPro, de meest efficiënte methode om fouten geautomatiseerd op te sporen en te verwijderen. SDT is opgericht in 1992 en staat voor een pragmatische aanpak, waarmee organisaties sneller en op een kostenbesparende manier resultaten kunnen bereiken. SDT is gevestigd in San Jose in de Verenigde Staten. Meer informatie over SDT kunt u vinden op http://www.sdtcorp.com.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese IT-Services Groep, die zakelijke IT-diensten levert in de vorm van consultancy, systeemontwikkeling, software-applicaties en informatieverwerking. CMG is opgericht in 1964 en is internationaal actief vanuit haar Europese bases in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. CMG implementeert en ondersteunt applicaties voor klanten over de gehele wereld. De Groep is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.

CMG levert kennis, producten en oplossingen aan de financiële sector, handel, transport en industrie, telecommunicatie-, media-, energie- en nutsbedrijven en overheid. Een groeiend aantal diensten op het gebied van informatieverwerking en andere beheersdiensten wordt geleverd waaronder salarisverwerking, personeelsinformatiesystemen, beheer van call centers en netwerken.

CMG werkt nauw samen met haar klanten om bij te dragen aan hun succes. Middels de kwaliteit van haar dienstverlening en door de langdurige toewijding van haar medewerkers, levert CMG toegevoegde waarde aan de business van haar klanten. Dit vormt een basis voor het lange termijn succes van de Groep.

Deel: ' TestFrame ook op de Amerikaanse markt '