TextPlan Lanceert Gratis Oplossing voor MS Word > Web-Form Conversie

AMSTERDAM, 20131030 -- Met de gratis versie van TextPlan verwacht de gelijknamige Amsterdamse ICT startup de wereldwijde groei van het aantal gebruikers te bespoedigen. De licentie bevat alle noodzakelijke functionaliteiten, slechts de output aantallen zijn begrensd. TextPlan werd in mei 2013 wereldwijd geïntroduceerd als een betaalde web-applicatie.

Waarom een gratis versie?

“User-feedback is zeer belangrijk voor de verdere ontwikkeling van TextPlan. Het is noodzakelijk om snel te kunnen anticiperen op de wensen van de klant en de veranderingen in de markt. Met het vergroten van onze installed-base verwachten wij meer bruikbare feedback te kunnen verzamelen. Zo stellen wij de gebruikers van onze gratis licentie de voorwaarde om zich nader te profileren. Dit gaat net iets verder dan wanneer je een betaalde licentie afneemt, maar dat lijkt mij niet meer dan billijk” - aldus Marcel Lagerweij, Commercieel Manager van TextPlan B.V.

Wat is TextPlan

TextPlan is een web-applicatie waarmee complexe documenten vanuit een tekst-editor (MS Word, Google Drive of Open Office) kunnen worden geconverteerd naar een elektronisch invulformulier (document-form).

In tegenstelling tot een web-formulier, waarmee voornamelijk data worden verzameld, biedt een document-form de mogelijkheid om de inhoud van een document te assembleren. Aan de hand van handmatig ingegeven variabelen wordt de invulling van het document volledig geautomatiseerd.

TextPlan voordelen:
  • Vereenvoudigt het bewerken/personaliseren van documenten (contracten, offertes)
  • Voorkomt het kopiëren van irrelevante of incorrecte gegevens
  • Ondersteunt het bewaken bedrijfs-standaarden: o.a. Compliance, Branding
Prijzen: