-PERSBERICHT-

10 februari 2000

THE CHAPEL SINGERS GEVEN JUBILEUMCONCERT

Ter gelegenheid van hun 30-jarig bestaan geven The Chapel Singers zaterdag 12 februari een benefietconcert in de Haagse Kloosterkerk. Ook pianist Jan Vayne, het Rotterdams Kamerorkest Continuo en het jeugdkoor Hozanna zullen aan het concert deelnemen. De opbrengst van het concert gaat naar het Ronald McDonaldhuis Den Haag, dat onderdak biedt aan naaste familieleden van ernstig zieke kinderen in het Juliana Kinderziekenhuis.
Onder leiding van Freek Elbers, de dirigent van The Chapel Singers, en presentator Gregor Bak zal het een afwisselende avond worden. Op het programma staan werken van Mozart en Händel, maar ook muziek uit de musicals van Andrew Lloyd Webber. Speciaal voor deze gelegenheid hebben Freek Elbers en Gert Jan van de Ende een Ronald McDonald-lied geschreven, waarmee de avond zal worden afgesloten. Het koor The Chapel Singers is in 1969 opgericht als Vocal Group Scheveningen. Het koor maakte lange tijd deel uit van the New London Choir, ook wel bekend van de Tom Parkerconcerten. The Chapel Singers hebben ervoor gekozen de opbrengst van het jubileumconcert te doneren aan het Ronald McDonaldhuis omdat zij graag een goed doel aan het concert verbinden.

Kaarten voor het concert zijn verkrijgbaar bij The Chapel Singers (tel: 070-3507000) en bij de ingang van de kerk. De toegangsprijs is 27,50 p.p. Daarbij is een programmaboekje en een consumptie inbegrepen. Het concert begint om 20.15 uur en duurt tot 22.15 uur.

Zoekwoorden:

Deel: ' The Chapel Singers geven jubileumconcert '