The InterNetworking Event presenteert vernieuwde internetsite en tweewekelijks magazine per E-mail

WEBSITE WWW.TINE.NL BOUWT AAN PLATFORM VOOR DE ICT PROFESSIONAL

Vanaf eind december is de volledig vernieuwde versie van de website van The InterNetworking Event (TINE) online. Tot voor kort bestond de site met name uit beursinformatie. De site is nu compleet vernieuwd met informatie en achtergronden over de ICT branche en wordt in de toekomst verder uitgebouwd tot een ware virtuele beurs. Vanaf 18 januari wordt een tweewekelijks magazine per E-mail uitgegeven. Het uiteindelijke doel is het creëren van een ontmoetingsplaats voor professionals binnen de ICT branche.
De live editie van The InterNetworking Event, het belangrijkste evenement voor informatie- en communicatietechnologie (ICT) in de Benelux, vindt eind april plaats in Amsterdam RAI. Dit evenement biedt ICT managers, algemeen managers en overige ICT professionals een compleet overzicht van de laatste ontwikkelingen op het gebied van computers, netwerken, mobiele communicatie en Internet in bedrijfsomgevingen. Onder de exposanten bevinden zich alle marktleiders uit de branche. Platform voor de ICT branche
De site biedt een platform voor de ICT branche, waar gebruikers en leveranciers elkaar het hele jaar door kunnen vinden op zoek naar contacten, oplossingen en nieuws. De eerste stap in dit proces is de inrichting van een aantal discussierubrieken, waarin bezoekers van de site van gedachten kunnen wisselen over onderwerpen die de hedendaagse ICT-wereld bezig houden. Daarnaast wordt de bezoeker door middel van nieuwsrubrieken op de hoogte gehouden van belangwekkende ontwikkelingen in de ICT branche en kan hij zich abonneren op een periodiek verschijnend magazine per E- mail. Ook wordt er een digitale perskamer ingericht, waar de pers terecht kan voor alle persinformatie, zoals persmappen, logo’s en persactiviteiten, en binnenkort ook voor pers-documentatie en beeldmateriaal van exposanten.

TINE Magazine

De eerste editie van het TINE Magazine, de tweewekelijkse nieuwsbrief per E-mail is 18 januari verschenen. Dit magazine richt zich net als de site op een breed ICT publiek, zoals: systeembeheerders, programmeurs, marketingexperts, managers, beursexposanten en (potentiële) beursbezoekers. De artikelen bieden de lezer informatie, achtergronden en trends uit de branche. Het magazine verschijnt voorlopig elke twee weken. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de site: www.tine.nl. Voortdurend in ontwikkeling De internetsite wordt voortdurend geactualiseerd en uitgebreid met nieuwe informatie. Tot nu toe was de site voor een belangrijk deel gericht op exposanten van The InterNetworking Event. De exposant vindt op de site onder meer elektronische beursinformatie in combinatie met online inschrijf- en bestelmogelijkheden. De organisatie van The InterNetworking Event wil uiteindelijk alle communicatie zoveel mogelijk via het Internet laten plaatsvinden, door deze processen zelf optimaal te automatiseren. In de aanloopfase naar de beurs wordt de informatie voor bezoekers uitgebreid met onder meer achtergrondinformatie over het expositieprogramma, de seminars, speciale paviljoens en andere activiteiten. Waar nodig worden delen van de site, zoals het exposanten- en het persgedeelte, beveiligd door middel van wachtwoorden.

Openingstijden The InterNetworking Event

The InterNetworking Event 99 vindt plaats van 27 tot en met 29 april 1999 in de Parkhal, Randstadhal, Deltahal en Hollandhal van Amsterdam RAI. Het evenement is dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Tijdens The InterNetworking Event 99 vinden zes High-Tech seminars plaats waarop actuele ICT onderwerpen behandeld worden, zoals: Linux, virtual private networks, snelle netwerken, intelligent network creation, mobile networking, clustering, XML, spraakherkenning en IP telefonie. Bovendien wordt dit jaar op de beursvloer een speciaal paviljoen gewijd aan Linux, met informatie en interessante demonstraties. De toegangsprijs voor The InterNetworking Event bedraagt ƒ 50,- per persoon, inclusief een exemplaar van de InterNetworking Buyers Guide en CD-Rom. Bezoekers kunnen zich vanaf
15 januari via de site (www.tine.nl) laten voorregistreren voor een bezoek aan de beurs.

Amsterdam, 1 februari 1999

Deel: ' The InterNetworking Event presenteert vernieuwde website '