Tie Holding NV

TIE PUBLICEERT JAARVERSLAG

dinsdag, 7 augustus, 2001

Amsterdam

Het aan de Amsterdamse beurs genoteerde B2B eCommerce softwarebedrijf TIE Holding N.V. (TIE) maakt bekend dat de laatste formaliteiten rond het contract voor de mezzaninefinanciering zijn afgewikkeld en dat het jaarverslag over het financiële jaar 2000 (1 oktober 1999 tot en met 30 september 2000) met de goedkeurende accountantsverklaring, nu gepubliceerd kan worden.

Het jaarverslag is heden beschikbaar PDF-formaat op de TIE Holding website (https://www.TIEglobal.com). De gedrukte versie is vanaf volgende week verkrijgbaar en kan per email, fax of telefoon worden aangevraagd (zie adres beneden). De jaarlijkse
aandeelhoudersvergadering zal plaatsvinden op woensdag 29 augustus a.s. om 14.00 uur in het hoofdkantoor van TIE in Amsterdam (Schiphol-Rijk). De agenda van de vergadering zal volgende week worden gepubliceerd in de media. De resultaten van het derde kwartaal van het huidige boekjaar zullen worden gepubliceerd op dinsdag 28 augustus a.s.

Profiel TIE
TIE Holding N.V. waarvan de aandelen sinds maart 2000 genoteerd staan aan de Amsterdamse beurs, ontwikkelt en verkoopt hoogwaardige, op XML/EDItm gebaseerde B2B eCommerce-software en -services. Dankzij de software en diensten van TIE kunnen gebruikers snel en efficiënt elektronisch zaken met elkaar doen. Door 'Digital Business Communities' (DBCs) op te zetten biedt TIE kopers en aanbieders in de Supply Chain de mogelijkheid tot efficiënte samenwerking (Collaboration). TIE heeft een brede klantenkring in de Benelux en is een vooraanstaand speler in de Verenigde Staten en Europa. De klanten van TIE bestrijken vele marktsectoren, waaronder retail, gezondheidszorg, bank- en verzekeringswezen, transport, productie en voedingsmiddelen.

Voor informatie:

TIE Holding N.V.
Dick Raman, President & CEO
Beech Avenue 180
1119 PS AMSTERDAM (Schiphol-Rijk)
Tel. (020) 658 99 03
Fax. (020) 658 99 02
Email: info@TIEglobal.com
Website: www.TIEglobal.com

© TIE Holding NV, 2001. All rights reserved.

Deel: ' TIE Holding publiceert jaarverslag '