Tienjarig bestaan van hondenvakantieverblijf 'Veldhoef'

2 mei open middag op 'Veldhoef'

PUTTEN, 20140306 -- Op 2 Mei 2014 wordt er door de ondernemers Aalt en Gerrie van Kempen voor jong en oud een open middag georganiseerd wegens het 10 jarig bestaan van hondenvakantieverblijf 'Veldhoef'. Dit hondenvakantieverblijf staat samen met de rundveestal bekend om de perfecte locatie in het hart van de natuur. Een hoog dierwelzijn is de fundering van deze ondernemingen. Met een hart voor het welzijn van de dieren hebben zij een sterke reputatie opgebouwd onder de klanten.

Tijdens deze middag zullen de bezoekers een uitgelezen kans krijgen om zowel het hondenvakantieverblijf als het melkveebedrijf 'Veldhoef' backstage mee te maken.

Werkhondengroep 'De Vanenburg' geeft tijdens de middag een doorlopende hondenshow. Er zullen verschillende rondleidingen zijn over het terrein van 'Veldhoef'. Ook zullen er georganiseerde natuurwandelingen plaatsvinden onder de leiding van de boswachter.

Daarnaast vinden er diverse kinderactiviteiten plaats. waaronder een rondrit op een paard, ballonnenclown op stelten, op de foto met een kalf of met de tractor, zelf een kalfje rondleiden, een springkussen , een grote zandbank en er is een poffertjeskraam. U bent van harte welkom tussen 14.00 en 18.00 uur

Deel: ' Tienjarig bestaan van hondenvakantieverblijf 'Veldhoef' '