Nog even de oude lay-out op de Nieuwsbank voorpagina

UTRECHT, 20160812 -- Zaterdagochtend heeft de website van Nieuwsbank.nl een nieuw jasje gekregen. Helaas blijkt de voorpagina nog een belangrijk element te missen, daardoor zien bezoekers tijdelijk nog de oude lay-out op de voorpagina. Wie toch al de nieuwe voorpagina wil zien, kan hier klikken. De webmaster verwacht het euvel in de loop van deze week verholpen te hebben. Als het zover is, zien bezoekers vanzelf weer de nieuwe lay-out.

Nieuwsbank heeft van de rustige periode in de komkommertijd gebruik gemaakt om een nieuwe, volledig responsive website te ontwikkelen. De nieuwe website maakt beter gebruik van de mogelijkheden van social media en is nu eindelijk ook goed bruikbaar op mobiele devices.

De nieuwe lay-out is voorbode van meer en ingrijpender verbeteringen ook in de functionaliteit van de website. Deze zullen de komende tijd langzaamaan een voor een worden geimplementeerd. Nieuwsbank is voor persvoorlichters van oudsher de beste weg naar publiciteit en in combinatie met ANP Pers Support onverslaanbaar. De nieuwe functionaliteit heeft vooral tot doel in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen in search engine optimising zodat publicaties bij Nieuwsbank ook tot de top behoren wanneer de gevestigde media het laten afweten.

Sinds zaterdag is de prijs van de betaalde plaatsing van een persbericht omhoog gegaan naar 74 euro ex. btw maar is de plaatsing van een foto gratis. Tot 1 september kunnen klanten nog strippenkaarten bestellen voor de oude prijs. Zie ook nieuwsbank.nl/prijslijst/.

Deel: ' Tijdelijk oude lay-out op Nieuwsbank voorpagina '