Till Seven XL Live in Concert (Benefiet)

Zeewolde, 20120619 -- Op zaterdag 30 juni a.s. geeft Till Seven een groots benefietconcert voor en in de Schuilhof in Zeewolde. Het belooft een geweldig concert te worden met ondersteuning van verschillende gastmuzikanten!

Till Seven is een jonge christelijke band. Hun songs gaan over alle facetten van het leven. De geweldige momenten, maar ook de sombere. Till Seven maakt christelijke gitaarpop, maar kenmerkt zich door divers gebruik van verrassende instrumenten als bluesharp, ukelele, melodica en trompet, compleet gemaakt door harmonieuze samenzang.

Een terugkerend thema in de songs van Till Seven is identiteit. Wie zijn wij, waar komen we vandaan, en waar leven we voor? Vragen waar iedereen mee te maken heeft. Voor de band reden genoeg om de avond in het teken te zetten van dit brede thema.

Till Seven zal een afwisselende mix van oude en gloednieuwe songs ten gehore brengen op deze avond die je niet snel zal vergeten! Ga naar www.tillseven.nl voor meer informatie en reserveer je tickets!

Tot dan!

Noot voor redacties: