Hoefnet

Tineke Bartels geeft dressuurclinic bij "De Randhoeve"

Manege "De Randhoeve" verzorgt op zaterdag 6 november een clinic van dressuur amazone Tineke Bartels. Tineke Bartels heeft van 1984 tot 1997 deel uitgemaakt van de nationale
dressuur equipe. Ze heeft aan 4 Olympische Spelen deelgenomen en won 2 keer een zilveren team medaille.

Een clinic is een combinatie van onderwijs en show, waarbij tijdens het rijden instructie en uitleg over de training van de paarden wordt gegeven via een draadloze microfoon.

Tineke Bartels zal 's middags gastlessen verzorgen voor pensionklanten van "de Randhoeve". Dit is voor veel ruiters en amazones een unieke kans om van deze topamazone instructie te krijgen.

Het avondprogramma zal bestaan uit een clinic, küren op muziek en shows met onder meer Tineke en Imke Bartels en de instructeurs van "De Randhoeve". Voor toeschouwers van alle paardrijniveau's belooft dit een interessante en geweldige ervaring te worden. Vanaf tribunes in de binnenmanege is de clinic uitstekend te zien en te volgen.

Manege-Pensionstal "De Randhoeve" biedt naast haar eigen manegepaarden en -pony's onderdak aan ongeveer 40 pensionpaarden en-pony's. Naast de lessen worden er diverse andere activiteiten georganiseerd zoals springlessen, buitenritten, zomerkampen etc.

Kaarten en informatie zijn te verkrijgen bij:

Manege "De Randhoeve'
Wieldrechtse Zeedijk 4