Maastricht, 16 april 1999

Tissot introduceert de T-collectie

Innovatie, Zwitserse precisie, vakmanschap en value for money: dat zijn de sleutelwoorden van ieder Tissot horloge. Op de drempel van het nieuwe millennium presenteert Tissot een nieuwe, modieuze collectie dames-kwartshorloges in Nederland: T-collectie. De nieuwe T-collectie is trendy, maar kent een bijzonder elegant en gedistingeerd ontwerp, die de moderne en zelfbewuste vrouw zal aanspreken.

Topdesign
De vormgeving van de nieuwe horloges is geïnspireerd op de schreefloze letter T van het Tissot logo. Deze rechte, strakke en minimalistische lijnen komen terug in de T-collectie. Bijvoorbeeld in de bracelet die ingenieuze T-vormige schakels heeft. De horloges zijn trendy en speels, maar tegelijkertijd ook 'tijdloos': het zijn sieraden die horen bij een persoonlijke levensstijl.

Trendy technologie
De Tissot T-collectie bestaat in totaal uit zes verschillende modellen. De band is verkrijgbaar in een brede en een smalle versie. De wijzerplaat is leverbaar in de kleuren zwart, roze of wit. Tissot voerde deze nieuwe dameshorloges uit met een geslepen, krasvast saffierglas, roestvrijstalen kast, solide bracelet en een vlinderveiligheidssluiting. De T's zijn waterdicht tot 30 meter diep.

Timekeeper
Tissot, opgericht in 1853, is wereldwijd in meer dan 140 landen een van de meest succesvolle merken van de Swatch Group. Het merk hoort sinds jaar en dag bij de internationale topsport als officiële tijdwaarnemer van bijvoorbeeld ijshockey, wielrennen en cricket. Tissot mag zich Official Partner van de Olympische Spelen van Sydney 2000 noemen.

De stijlvolle en betaalbare T-collectie is nu verkrijgbaar bij de Tissot-dealer. De adviesprijzen zijn ? 575,= voor een T met smalle band en ? 625,= voor een T met brede band.

Voor meer persinformatie of het opvragen van beeldmateriaal: Weaver Public Relations
tel. 035 - 695 00 62

www.tissot.ch