TKI winnaar 2016 in Exclusieve keukens

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

ROTTERDAM, 20160531 -- TKI is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Exclusieve-keukenbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering. ‘TKI weet zijn uitgebreide vakkennis uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Een bijzonder bedrijf, dat algemeen als een van de beste in de branche wordt gezien.’

TKI staat voor Tweede Kamer Interiors (officiële naam: Keukenfabriek Brabant Kaatsheuvel BV) en is het adres voor handgemaakte, exclusieve keukens en keukenaccessoires. Klanten kunnen er tevens voor hun overige interieurwensen terecht. Van wonen en eten tot slapen en baden; bij TKI vindt de klant een ruime keuze in topmerken en stijlen. TKI is opgericht in 1998. Het heeft vier vestigingen in Nederland – Amsterdam Arena, Rotterdam Alexandrium, Naarden en Kaatsheuvel – en is internationaal actief.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in TKI een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij TKI, want men is continu bezig zijn producten te verbeteren en optimaal af te stemmen op de wensen van de klant.’

Totaalconcepten die gewaardeerd worden

Op het gebied van exclusieve keukens ondervindt TKI geen wezenlijke concurrentie. Het bedrijf werkt niet merkgebonden, want het gaat primair om het gevoel dat een interieur teweeg moet brengen. ‘TKI bedenkt, maakt en verkoopt totaalconcepten die door de klant gewaardeerd worden. Stijl en uitstraling zijn daarbij het belangrijkst, en dan is het minder relevant of je een Bulthaup- of een Boffi-keuken plaatst’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

Tot op heden doet TKI weinig tot niets aan marketing. Het krijgt zijn klanten grotendeels door aanbeveling en doorverwijzing van bestaande klanten. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper’, aldus de Nominatiecommissie. ‘De terechte branchewinnaar!’

Meer informatie: www.tki.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Dhr. P. Laureys

Telefoon:  0416-274747  - E-mail: pieter@tki.nl