Tochtwering als verfraaiing van de entrée

NIJKERK, 20130201 -- De aluminium binnenbriefplaat in zilver geanodiseerd of wit gecoat van door-line zijn het aantrekkelijk vormgegeven alternatief voor bestaande tochtwering. De tochtwering is Nederlands fabrikaat en wordt milieuvriendelijk geproduceerd.

De binnenbriefplaat voorkomt dat warmte verloren gaat door de opening in de voordeur en stopt tocht en pollen. De borstel in de binnenbrievenbus zorgt ervoor dat er toch een goede afsluiting is als men de post niet door de opening in de deur heen duwt.

door-line® is een merk van Gezu BV. Dit concept voor eigentijds wonen speelt in op de actuele wensen van wooncomfort, energiebesparing en gezondheid. Het familiebedrijf is al sinds 1941 fabrikant en toeleverancier van producten op het gebied van tochtwering en afdichting met distributie naar 19 landen. Afnemers zijn ondermeer de professionele handel voor bouw en industrie, de ijzerwarenbranche en DIY.

Wij streven naar een beter milieu en bewaken onze processen van ontwikkeling tot productie zorgvuldig. Wij zijn zowel ISO 9001 (kwaliteit) als ISO 14001 (milieu)gecertificeerd.

Deel: ' Tochtwering als verfraaiing van de entrée '