Ton Musters benoemd tot Territory General Manager van WRQ in de Benelux

Den Haag, 14 februari 2000 - Per 1 februari 2000 is Ton Musters (36) benoemd tot Territory General Manager van WRQ in de Benelux en in deze functie verantwoordelijk voor alle activiteiten van WRQ in de Benelux. Musters is in deze functie benoemd na de recente acquisitie door WRQ van SuperNova

Vanaf 1 oktober 1999 was Musters als Directeur Benelux verantwoordelijk voor alle activiteiten van SuperNova Benelux BV. Daarvoor heeft hij diverse sales en sales-managementposities bekleed bij Xerox en Gandalf Datacommunicatie. Voor zijn komst naar SuperNova was hij zes jaar werkzaam bij Tandem/Compaq Computers.

Over WRQ
WRQ, opgericht in 1981, ontwikkelt software voor het koppelen, het beheren en het beveiligen van bedrijfsnetwerken. Deze softwareoplossingen helpen beheersen en bieden een hoge kwaliteit. De WRQ-producten worden ondersteund door WRQ's Guide Services technisch supportprogramma. WRQ is een particuliere onderneming en behoort tot de 17 grootste onafhankelijke PC-softwareleveranciers in de Verenigde Staten. Het bedrijf beschikt wereldwijd over vestigingen en distribueert zijn producten in meer dan vijftig landen via een wereldwijd distributeursnetwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Seattle (VS). Het Europese hoofdkantoor is sinds 1989 gevestigd in Den Haag. In Nederland worden de WRQ-producten gedistribueerd door BMC Software Services in Den Haag en Cosyco Software in Eindhoven. De distributeur in België is Cosyco Software België in Vilvoorde.

VOOR MEER INFORMATIE
WRQ, Vanessa Bakker, tel. + 31 (0)70 - 375 11 00 of Monogram Communication Strategies (MCS) B.V., Anneke de Kort, tel. + 31 (0)23 - 562 82 08
WRQ is te bereiken op het Web: https://www.wrq.com

WRQ, het WRQ-logo, WRQ Guide Services en Reflection zijn handelsmerken van WRQ, Inc. en zijn geregistreerd in de Verenigde Staten en in andere landen. Reflection EnterView, Reflection Hands-Free Administration en WRQ Express zijn handelsmerken van WRQ, Inc. Andere merk- en productnamen zijn handelsmerken van hun respectieve houders