TOPCALL neemt deel aan Microsoft@Work

's Hertogenbosch, 12 januari 1999 - TOPCALL Nederland neemt deel aan de Microsoft@Work Exhibition & Convention, een manifestatie die Microsoft op 2 en 3 februari aanstaande organiseert in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag. Op deze manifestatie is TOPCALL, een gecertificeerd Microsoft Solution Partner, bij het meetingpoint 'Communicatie en samenwerking' aanwezig met een eigen stand. TOPCALL demonstreert de mogelijkheden om efficiënt allerlei verschillende vormen van elektronische informatie te ontvangen, te verzenden en te archiveren. Bezoekers kunnen aan de hand van concrete voorbeelden vaststellen hoe de TOPCALL-oplossingen naadloos aansluiten op ondermeer Microsoft Exchange.

Microsoft@Work is de opvolger van de succesvolle BackOffice & Solutions Convention die Microsoft in de afgelopen jaren tezamen met haar partners heeft georganiseerd. De bezoeker van Microsoft@Work kan de eigen visie op informatietechnologie toetsen aan die van Microsoft en haar partners en direct een beeld kan vormen over wat deze visies voor hen in de praktijk betekenen en hoe deze in werkbare IT-oplossingen zijn om te zetten.

TOPCALL
TOPCALL Nederland is gevestigd in 's-Hertogenbosch en is een dochteronderneming van TOPCALL International AG in Wenen, producent van professionele messagingoplossingen gebaseerd op TOPCALL bedrijfsbrede communicatieservers, TOPCALL software links en -clientsoftware. TOPCALL oplossingen integreren e-mail en applicatieomgevingen (zoals Microsoft Exchange, Lotus Notes, Novell GroupWise, SAP R/2 en R/3 en IBM OfficeVision) met elektronisch berichtenverkeer naar derden (zoals fax, Internet mail, X.400 en telex). TOPCALL producten zijn wereldwijd verkrijgbaar via 22 dochterondernemingen en 13 distributeurs met in totaal 35 verkooppunten. TOPCALL heeft wereldwijd meer dan 3.500 klanten in 40 landen. TOPCALL International staat genoteerd aan EASDAQ onder de naam TOPC.ED.

Deel: ' TOPCALL neemt deel aan Microsoft@Work '