Toshiba breidt Equium 3000M desktop-serie uit

Nu ook met 366 en 400MHz Celeron processors

Capelle a/d IJssel, 15 februari 1999– Toshiba introduceert vandaag een uitbreiding op de Equium 3000M desktop-serie. De 3000M modellen zijn bij uitstek geschikt voor het MKB, PC-Privé projecten en het onderwijs omdat het aantrekkelijk geprijsde en toch breed inzetbare mini-tower computers zijn. De serie wordt nu uitgebreid met zes modellen, uitgerust met de nieuwe Intel 366 of 400 MHz Celeron processor (met 128 KB interne cache) en gebaseerd op Intel’s P6 systeemarchitectuur. De nieuwe 3000M desktop computers zijn medio februari leverbaar en de adviesprijzen beginnen bij fl. 1.699,-- (excl. btw) voor de 366MHz.

Toshiba’s Equium 3000M desktops bieden de belangrijkste functies waar gebruikers in het midden- en kleinbedrijf, thuis of op school dagelijks behoefte aan hebben. De Intel Celeron processor staat voor betrouwbare prestaties, die door het standaard 128 KB level 2 cache-geheugen en Intel’s 440EX chipset volledig tot zijn recht komen. De beeld-schermaansturing wordt verzorgd door de standaard ingebouwde ATI 3D Rage Pro (2 x AGP) grafische kaart met 4 MB SGRAM.

In de mini-tower behuizing passen verder voldoende systeemuitbreidingen om tegemoet te komen aan wensen van de meeste computergebruikers. Aan de voorzijde is de behuizing voorzien van een deur, waardoor de uitbreidings-bays aan het oog worden onttrokken en toch binnen handbereik blijven. De Equium 3000M systemen worden standaard geleverd met Windows 95, Windows 98, Intel’s LANDesk Client software en DMI voor basis-systeemmanagement.

De nieuwe Equium 3000M modellen hebben een garantietermijn van drie jaar, waarvan één jaar on-site en het tweede en derde jaar op onderdelen en arbeidsloon.

Toshiba

Toshiba Corporation (Japan) is ‘s werelds grootste leverancier van notebook computers. Voortbordurend op de sterke positie in de zakelijke markt levert het bedrijf nu tevens notebooks voor de consumentenmarkt. In 1998 is het productassortiment al uitgebreid met professionele desktop PC’s voor zowel bestaande klanten als nieuwe afnemers in de marktsegmenten MKB, PC-Privé en het onderwijs. Door deze desktop PC’s te voorzien van geavanceerde beheerfuncties, speelt Toshiba in op de sterk groeiende behoefte om de ‘cost of ownership’ van computers te verlagen. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Neuss (Duitsland), terwijl Toshiba Information Systems Benelux in Capelle a/d IJssel zorgt voor de verkoop, marketing en onder-steuning van haar personal computers in de Benelux landen. De Nederlandse website van Toshiba is te vinden onder www.toshiba.nl

Deel: ' Toshiba breidt Equium 3000M desktop-serie uit '