This release in English: https://www.nieuwsbank.nl/en/2012/05/21/J002.htm

Troy Container Line kondigt nieuwe dienst Chicago – Rotterdam aan

Internationale NVOCC breidt aanbod uit met rechtstreekse dienst naar Nederland, reduceert transittijden voor klanten RED BANK, N.J., 2012-05-17 15:37 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Troy Container Line, Ltd., één van de grootste NVOCCs ter wereld, kondigde vandaag de introductie aan van zijn nieuwe dienst van Chicago naar Rotterdam. De rechtstreekse, 16-daagse verbinding zal van start gaan op maandag 21 mei met een overtocht aan boord van de APL Melbourne V18. Ook inbegrepen zijn lagere tarieven vanuit het Midwesten van de VS naar Hongarije, Ierland en Praag. De lijn Chicago - Rotterdam is een bewijs van de voortdurende uitbreiding van de robuuste exportafdeling van Troy Container Line en een voorbeeld van het nooit aflatende streven van het bedrijf om zijn klanten meer rechtstreekse diensten, kortere transittijden en de beste prijzen in de sector aan te bieden. "Concurrerende prijzen en snelle transporttijden waren altijd al troeven van Troy Container Line ten opzichte van zijn concurrenten," aldus Patricia L. Fitzgerald, COO of Exports. "De dienst Chicago - Rotterdam zal bijdragen aan deze traditie door de transittijd met zeven dagen in te korten en met een kostenreductie van minstens 5 procent, die zoals altijd zal worden doorgegeven aan onze klanten als beloning voor hun trouwe steun. Mijn personeel en ikzelf kijken er naar uit om alweer een nieuwe, efficiënte en rendabele vervoersoplossing te kunnen aanbieden aan ons uitgebreide klantenbestand." Troy Container Line gaat via de nieuwe, rechtstreekse dienst ladingen versturen vanuit al zijn 20 magazijnen verspreid over de VS. Het bedrijf heeft ook de mogelijkheid om ladingen voor LCL-cargo op te halen op elk adres in de Verenigde Staten. Na de recente viering van zijn 28e verjaardag bewijst Troy Container Line met de service Chicago - Rotterdam zijn inzet voor het leveren van de ultieme gepersonaliseerde klantenservice. Eerder dit jaar kondigde het bedrijf ook al een nieuwe, rechtstreekse consolidatieservice aan naar de Engelse steden Liverpool en Manchester, en het kijkt er naar uit om zijn klanten ook in de toekomst verbeterde vervoersoplossingen te blijven aanbieden. Wilt u meer weten over Troy Container Line, bezoek dan www.TroyLines.com of bel 1-800-331-0058. Over Troy Container Line Troy werd opgericht in 1984 als een NVOCC (Non-Vessel Operating Common Carrier - een vervoerder die lijndiensten aanbiedt zonder eigen schepen) en is uitgegroeid tot één van de grootste ondernemingen in zijn sector. Vanuit 20 strategisch gelegen magazijnen in de VS voorziet Troy Container Line in de behoeften van 2000 klanten met 700 bestemmingen op zes continenten. Al vanaf de oprichting realiseerde de oprichter, Michael Troy, zich dat zijn NVOCC de individuele expediteurs een betere service kon aanbieden dan de standaardstoomvaartlijnen. Deze gedachte vormde de afgelopen achtentwintig jaar de drijvende kracht achter elk facet van de operaties van Troy Container Line. En ze komt dan ook tot uiting in de mission statement van het bedrijf: het leveren van de ultieme, gepersonaliseerde klantenservice. Bezoek www.TroyLines.com of bel 1-800-331-0058 voor meer informatie. Het logo van Troy Container Line is beschikbaar op http://www.globenewswire.com/newsroom/prs/?pkgid=12903      CONTACT: contactpersoon voor de media:     Shannon Furey     shannon@mdidit.com     +1 732-995-1638
Ticker_symbol :
ISIN US9902036485