BOVAG

Truckdealer spil in wagenparkbeheer

De Truck Dealer Associatie (TDA), een afdeling van BOVAG, is continu bezig met activiteiten die gericht zijn op het verbreden van diensten voor de truckdealer. De truckdealer wordt zodoende steeds meer de hoofdaannemer voor alles rondom het gehele wagenpark en is daarmee het centrale loket voor de klant.

Onder het motto `Met een truckdealer kun je ondernemen' starten TDA en RAI afdeling Auto's tijdens de bedrijfsauto RAI in februari een grootscheepse reclame- en promotiecampagne. Deze staat volledig in het teken van de spilfunctie die de truckdealer bekleedt op alle terreinen van wagenparkbeheer, zoals bedrijfswagenonderhoud, schadeherstel, bandencontracten en opbouwmogelijkheden van bijvoorbeeld laadkleppen. TDA en RAI Auto's willen de truckdealer nadrukkelijke profileren als het centrale aanspreekpunt voor al deze aspecten. Hierdoor kan de transportondernemer zichzelf meer concentreren op zijn specialiteit: Vervoer en Logistiek management.

De campagne start twee februari op de Bedrijfsauto RAI. Minister Netelenbos zal de Bedrijfsauto RAI officieel openen. Ze zal dan ook bekend maken dat ze vanaf 4 februari honderd gulden per gemonteerde DOBLI-spiegel (vergelijkbaar met een groothoeklens waardoor het zicht van de vrachtwagenschauffeur aanmerkelijk verbetert), in combinatie met een APK, vergoedt.

EINDE BERICHT

Zoekwoorden: