Gemeente Stede Broec

12-2-2003
INFORMATIE OVER BOUWPLANNEN

Twee informatieavonden over bouwplannen

Bouwplan twee maal drie seniorenwoningen achter Hoofdstraat 149 Op maandag 24 februari houdt het gemeentebestuur in de raadzaal van het gemeentehuis een informatieavond over het plan van de firma Kuin voor de bouw van twee maal drie seniorenwoningen achter het perceel Hoofdstraat 149. De bijeenkomst begint om 20.00 uur en staat onder voorzitterschap van wethouder Z. H Bruijn. De direct omwonenden worden persoonlijk uitgenodigd. Uiteraard zijn ook anderen welkom.

Bouwplan tien woningen op het perceel Broekerhavenweg 200 Op woensdag 5 maart is er, ook in het gemeentehuis, een informatieavond over het plan van de firma Kuin voor de bouw van tien woningen op het perceel Broekerhavenweg 200. Ook deze bijeenkomst vindt plaats in het gemeentehuis; aanvang 20.00 uur, voorzitter is wethouder Z.H. Bruijn. Ook hier geldt: direct omwonenden worden persoonlijk uitgenodigd, maar iedere belangstellende is welkom.

Deel: ' Twee informatieavonden over bouwplannen in Stede Broec '