Tweede keer op rij 100% klanttevredenheidsscore Giarte voor Open Line


Het Giarte onderzoek wordt gezien als belangrijkste benchmarkstudie in de ICT naar klanttevredenheid.

MAASTRICHT-AIRPORT, 20161014 -- Op 11 oktober zijn de resultaten bekend gemaakt van het Outsourcing Performance onderzoek van Giarte. Open Line heeft voor de tweede keer op rij een 100% Outsourcing Recommendation Score behaald op de domeinen Infrastructure en End User Management. Dat wil zeggen dat alle benaderde klanten van Open Line die meegewerkt hebben aan dit onderzoek, Open Line aanbevelen.

Giarte voert ieder jaar een Outsourcing Performance onderzoek uit onder de Nederlandse ICT Outsourcing bedrijven. Dit onderzoek wordt gezien als de belangrijkste benchmarkstudie in de ICT naar klanttevredenheid van uitbestedende organisaties.

Jo Verstappen, CEO van Open Line: “Dit is een resultaat om wederom trots op te zijn. De uitdagingen die vorig jaar uit het onderzoek kwamen, zijn we aangegaan. We hebben hard gewerkt aan verbetering en op die onderwerpen wordt nu dan ook beter gescoord. Alle medewerkers van Open Line dragen bij aan tevreden eindgebruikers en het compliment is dus aan hen!” 

[Voorkant rapport Giarte Outsourcing Performance]


Deel: ' Tweede keer op rij 100% klanttevredenheidsscore Giarte voor Open Line '




Lees ook