Rabobank Nederland

rabobank

Twentsche Kabel wil komende 5 jaar winstgroei meer dan 10% per jaar

Beursmedia/Betten, 22/3/1999

Twentsche Kabel Holding wil de komende 5 jaar een winstgroei van meer dan 10% per jaar en een omzetgroei van meer dan 15% per jaar. Dit gaat het bedrijf maandag bekendmaken tijdens een toelichting op de jaarcijfers. Het bedrijf wil over 5 jaar een omzet voor de kabelgroep van circa NLG 1 miljard, waarvan NLG 850 miljoen in Europa en NLG 150 miljoen in China.
Daarnaast wil het bedrijf een marktaandeel van 10% in West-Europa voor speciaalkabels. Voor de groep technische handel wil het bedrijf over 5 jaar een omzet van circa NLG 800 miljoen en een Europees netwerk van technische handelsbedrijven in Noord- en Oost-Europa.

Voor de groep kabelhandel wil Twentsche Kabel over 5 jaar een omzet van circa NLG 250 miljoen. Voor de vierde groep - de machinegroep - geeft het bedrijf geen omzetdoelstelling, maar zegt de bezettingsgraad te willen verbeteren door de invoering van nieuwe producten, outsourcing en het creeeren van samenwerkingen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Twentsche Kabel wil winstgroei van meer dan 10% per jaar '