News Flash Twinning

Amsterdam , 27 augustus 1999, - Twinning kondigt vijf nieuwe startende ICT bedrijven aan. Het betreft hier IlCampo, Confero International, In2Sports, IntraSites Development, Innovative Concept Enterprise en Motek Motion Technology Inc. Naast de nieuwe bedrijven kondigt Twinning samenwerkingsverbanden aan met nieuwe Business Partners; Young Executive Recruitment (YER), Meridian Technology Marketing Europe en International Data Corporation (IDC) zullen de Twinning bedrijven tegen aantrekkelijke, speciaal voor Twinning opgezette voorwaarden, zakelijke diensten aanbieden. Hierbij moet men denken aan respectievelijk detachering, marketing- en Internet consultancy en research data. Binnen Twinning zijn door de aanhoudende groei enkele aanstellingen en benoemingen bekend gemaakt. Lucas Wildervanck is benoemd tot Director Corporate Development & Support en Willem van den Berg is benoemd als Area Director Twente. Daarnaast heeft Twinning Patrick Hoogendijk, Martin Kamping en Henk van der Vliet aangesteld als nieuwe Investment Managers.

Het succes van Twinning bewijst Information Innovation dat als eerste ICT bedrijf van het Seed Fund naar het Growth Fund doorgroeit.

Information Innovation als eerste naar Growth Fund

Information Innovation is het eerste Twinning bedrijf dat doorgroeit van het Seed Fund naar het Growth Fund, bedoeld voor bedrijven die een grote internationale doorbraak willen bewerkstelligen. Zowel het Twinning Growth Fund BV als Paribas Deelnemingen NV investeren enkele miljoenen dollars in Information Innovation.

Information Innovation voorziet strategen en analisten wereldwijd van strategische informatie. Door de investering kan Information Innovation nieuwe generaties van haar informatieservice `Goldridge' internationaal op de markt brengen. Binnen twee jaar wil dit Nederlandse hightech bedrijf wereldwijd de toonaangevende informatiebron zijn voor het nemen van strategische beslissingen. Paribas, Twinning en Information Innovation voorzien binnen drie jaar een gang naar de beurs.

Nieuwe startende bedrijven

Twinning Center Amsterdam

* IlCampo

IlCampo is een innovatieve, grensverleggende organisatie en tevens de eerste toegewijde Application Service Provider in Nederland. Revolutionair is het gebruik van Internet als delivery model. Dit biedt organisaties flexibiliteit en aanzienlijke kostenbesparingen op hun communicatie kosten. IlCampo maakt op een volledig beveiligde manier gebruik van het publieke Internet. De gebruiker heeft geen eigen netwerk van vaste lijnen nodig en bepaalt zelf de toegangsprivileges tot het publieke Internet.

Dit staat los van het versturen en ontvangen van e-mail dat volledig door IlCampo mogelijk wordt gemaakt. IlCampo gebruikt een suite van webapplicaties die de basis kan vormen voor een enterprise wide web.

Deel: ' Twinning kondigt nieuwe startende ICT bedrijven aan '