Twinspark en Agency.com bundelen hun krachten

TWINSPARK Interactive People is marktleider in Nederland met state-of-the-art oplossingen op het gebied van Internet. TWINSPARK levert Internet diensten gebaseerd op strategie, website design en technologie aan grote bedrijven zoals ING Bank, KLM, Visa, Wolters Kluwer, PcM en Swatch. Inmiddels is TWINSPARK uitgegroeid tot een organisatie van meer dan 100 professionals.

Op 23 juli ondertekenen TWINSPARK en AGENCY.COM een overeenkomst. Door de overname van TWINSPARK bouwt AGENCY.COM zijn internationale marktpositie uit.

Door samen te gaan met AGENCY.COM ontstaat er één van de grootste wereldwijd opererende bedrijven in deze sector met vestigingen in Amerika, Azië en Europa. TWINSPARK gaat een leidende rol vervullen bij de uitbouw van het Europese netwerk van AGENCY.COM. Met deze bundeling van krachten wordt voorzien in een toenemende vraag naar internationalisering, professionele kennis en ervaring.

TWINSPARK Interactive People bv is gevestigd in Amsterdam. Het snelgroeiende bedrijf is opgericht in 1997. Er werken momenteel meer dan 100 professionals. TWINSPARK levert aan gerenommeerde bedrijven oplossingen op het gebied van Internet. E-commerce en strategische consultancy, bouw van websites, Intranet en Extranet, website en content management systemen en onderhoud van websites vormen onderdeel

Deel: ' Twinspark en Agency.com bundelen hun krachten '