Ingezonden persbericht

Amersfoort, 15 oktober 2001

Uitbreiding directie DHV Milieu en Infrastructuur

Met ingang van 1 oktober 2001 is de heer ir. P.W. Besselink (42) benoemd tot statutair directeur van de business group Milieu en Infrastructuur van DHV. De directie van DHV Milieu en Infrastructuur bestaat daarmee uit twee leden: ir. J.M. van Geest, directievoorzitter, en ir. P.W. Besselink, directielid.

Milieu en Infrastructuur is met ca. 1200 medewerkers één van de grootste business groups van de DHV Groep en is zowel nationaal als internationaal actief op het gebied van transport, infrastructuur, ruimtelijke ordening en milieu.

De heer Besselink trad in 1989 bij DHV in dienst. Vanaf 1991 is hij werkzaam bij DHV Milieu en Infrastructuur; sinds 2000 als directeur van de business unit Natte Waterbouw en Geotechniek. Gedurende zijn hele loopbaan bij DHV is de heer Besselink betrokken geweest bij vele rivier- en kustontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland.

Profiel DHV Groep
DHV is een internationaal advies- en ingenieursbureau, dat diensten verleent en duurzame oplossingen aanbiedt in de markten:
· Transport en Infrastructuur;

· Bouw en Industrie;

· Water;

· Telecommunicatie;

· Ruimtelijke Ordening en Milieu.

De ruim 3600 professionals werken vanuit een maatschappelijke betrokkenheid aan innovatieve concepten. Erkende expertise wordt via een hecht kennisnetwerk met sterke lokale aanwezigheid beschikbaar voor klanten in de publieke en private sector. De diensten omvatten: management consultancy, advisering, ontwerp en engineering, project-, contract- en exploitatie-management.

Deel: ' Uitbreiding directie DHV Milieu en Infrastructuur '