Ingezonden persbericht

Uitgifte digitale postbussen 2Mail verloopt voorspoedig

RIJSWIJK, 09-10-2001 --
Internetbedrijf 2Mail Interactive is begonnen met de uitgifte van gratis digitale postbussen voor particulieren en bedrijven via www.2mail.nl en www.2mi.nl. Sinds juni van dit jaar hebben ruim 19.000 particulieren en bedrijven een digitale postbus aangevraagd. De postbussen zijn bedoeld om bedrijven en particulieren dichter bij elkaar te brengen. Via www.2mail.nl kunnen particulieren gratis een digitale postbus openen. In deze postbus kunnen zij vervolgens aangeven welke interessegebieden ze hebben. Bedrijven kunnen via de digitale postbussen eenvoudig hun doelgroep bereiken . Hierbij hoeven beide partijen zich geen zorgen te maken over zaken als "spam" of ontduiking van de privacy wetgeving.

Naast het feit dat deze methode effectiever, nauwkeurig analyseerbaar en goedkoper is dan de traditionele direct mail methodes, is zij milieubewust. Er komt immers geen papier aan te pas.De postbussen bieden de particuliere postbushouders ook nog een financieel voordeel. Voor iedere mailing die men ontvangt via de digitale postbus, krijgt men bij het openen en lezen ervan een kleine vergoeding. Eens per kwartaal wordt dit bedrag uitgekeerd mits het saldo van het 2Mail lid toereikend is. Leden kunnen extra geld verdienen door nieuwe leden aan te brengen.

2Mail Interactive verwacht dat digitale postbussen in het algemeen binnen nu en 5 jaar een groot gedeelte van de traditionele postverzendingen zal vervangen. Hierbij wordt vooral gedoeld op de diverse reclame uitingen die iedere dag ongevraagd door de brievenbussen vallen.

Deel: ' Uitgifte digitale postbussen 2Mail verloopt voorspoedig '