Ingezonden persbericht

Unamic/HCN Nederland breidt directieteam uit

Almere, 19 januari 2012

Unamic/HCN, de grootste facilitaire dienstverlener in de Benelux voor het uitbesteden van klantcontactprocessen, breidt haar directieteam uit met Leon van Adrichem. Als Directeur ICT en Business Support volgt hij Michael Lek op, die op technisch vlak invulling gaat geven aan de internationale ambities van Unamic/HCN.

"Unamic/HCN, als onderdeel van de Xerox Company, is voor mij het mooiste bedrijf in de contactcenter dienstverlening, waarbij de combinatie van Xerox en de internationale ambitie mij aanspreekt en waar ik mijn kennis en expertise graag inbreng met gerenommeerde opdrachtgevers nu en de potentiële klanten in de toekomst", aldus Leon van Adrichem.

Van Adrichem heeft ruime werkervaring opgedaan in de contactcenter branche. Na 12 jaar werkzaam te zijn geweest bij SNT in de functie van IT Director Europe heeft hij de overstap gemaakt naar Arvato Bertelsmann. Daar bekleedde hij onder andere de functie van Chief Technology Officer. De laatste drie jaar was Van Adrichem werkzaam bij Arvato Bertelsmann als Directeur Customer Services voor geheel Nederland.

Over Unamic/HCN, A Xerox Company
Met meer dan 2.500 medewerkers en 14 vestigingen in Nederland, België, Suriname en Turkije legt, onderhoudt, managet en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Unamic/HCN is onderdeel van ACS, a Xerox Company. Via ACS is Xerox in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, HR benefits management, financiële ondersteuning en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met 133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.

Deel: ' Unamic/HCN Nederland breidt directieteam uit '