Ingezonden persbericht

Unisys benoemt André Bronsgeest tot directeur Unisys Global Network Services

Amsterdam, 10 september 2001 - André Bronsgeest (53) is bij Unisys benoemd tot directeur Unisys Global Network Services (GNS). In deze functie is hij verantwoordelijk voor alle serviceactiviteiten op het gebied van gedistribueerde infrastructuur en systeemonderhoud binnen de klantenkring van Unisys. Hij is hierbij eindverantwoordelijk voor het salesteam - Network Enable -, de Consulting Practice (NDCP) en de operationele serviceorganisatie, bij elkaar meer dan 200 medewerkers.

Bronsgeest, sinds 1972 in dienst van Unisys, was eerder actief als manager Operationele Services en had een coördinerende functie binnen het management van Unisys Nederland.

Unisys GNS
De voortgaande uitbreiding van verspreide netwerken in combinatie met de snelgroeiende behoefte aan een solide infrastructuur ter ondersteuning van e-business, stelt organisaties voor een groot aantal uitdagingen. Unisys GNS heeft de ervaring en deskundigheid voor het ontwerpen, implementeren, beheren en onderhouden van veilige, betrouwbare en schaalbare netwerken op mondiale basis en 24x7. De netwerkarchitecten van Unisys ontwerpen infrastructuren die robuust genoeg zijn om vandaag te voldoen aan de vereisten van morgen. De gecertificeerde technici installeren en beheren multivendor-oplossingen op praktisch elke locatie. Unisys e-@ction Remote System Management biedt centrale bewaking vanuit volledig bemande centra voor netwerk- en servermanagement.

Unisys
Unisys is een bedrijf dat zich richt op het aanbieden van consultancy en ondersteunende oplossingen, waarbij e-business-oplossingen een groot deel van het portfolio uitmaken. Met ruim 37.000 werknemers verdeeld over 100 landen wereldwijd ondersteunt Unisys haar klanten bij het optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden van de interneteconomie. De mensen van Unisys ontwikkelen oplossingen, services, platforms en netwerkinfrastructuren die bedrijven en overheidsinstellingen nodig hebben om succesvol zaken te doen in dit nieuwe tijdperk. Unisys biedt een compleet portfolio van e-@ction-oplossingen voor e-business. Deze 'repeatable' oplossingen zijn gebaseerd op de uitgebreide kennis van Unisys op het gebied van systeemintegratie, op maat gesneden én standaardoplossingen, outsourcing, Microsoft Windows NT/2000-services, netwerkservices en merkonafhankelijk onderhoud, en wereldwijde support. Daarnaast levert Unisys enterprise-class NT-servers, mainframes, middleware, software- en storage-producten. Unisys heeft voor haar oplossingen een focus op specifieke verticale marktsectoren, waaronder financiële services, transport, telecommunicatie, overheid, publishing en supply chain-markten.

Het hoofdkantoor van Unisys is gevestigd in Blue Bell, Pennsylvania, in de Verenigde Staten. Het Nederlandse hoofdkantoor staat in Schiphol-Rijk. Meer informatie over het bedrijf is te vinden op de Unisys homepage: http://www.unisys.com of http://www.unisys.nl. Beleggersinformatie is te vinden op http://www.unisys.com/investor.

UNISYS
Erwin Zijlstra