Monday, August 23, 1999

UniversIT Network Training officieel MS CTEC opleidingscentrum UniversIT Network Training heeft recentelijk de status Microsoft Certified Technical Education Center (CTEC) verkregen. Voorafgaand aan deze CTEC status had UniversIT de Microsoft Certified Solution Provider (MCSP) status reeds in het bezit.

Deze statussen zijn een bevestiging dat UniversIT Network Training aan alle eisen voldoet die gesteld worden aan een professioneel opleidingsinstituut. Door het toekennen van de CTEC status en de toenemende vraag naar kwalitatieve Microsoft trainingen voor de onlangs geïntroduceerde Windows 2000 producten ontstaan voor UniversIT Network Training belangrijke mogelijkheden. UniversIT Network Training verwacht de cursisten met de verhuizing naar het nieuwe opleidingspand, die dit najaar gepland staat, een nog betere studieomgeving te kunnen bieden. Op dat moment zal het aanbod van trainingen verder worden uitgebreid.

Met het behalen van deze Microsoft status heeft UniversIT Network Training vrijwel alle belangrijke statussen in huis waarmee het haar klanten wil voorzien van kwalitatieve trainingen. Sinds de start in 1998 heeft UniversIT Network Training al eerder onder meer de statussen van Cisco Systems, Novell, 3Com en Siemens verkregen.

UniversIT Network Training is zeer tevreden met het behalen van de Microsoft CTEC status en ziet dit als een bevestiging dat kwaliteitstrainingen geleverd worden.

Monday, August 23, 1999

Nieuwe directeur Landis Duitsland GmbH Landis GmbH in Duitsland heeft een nieuwe managing director. René Oskam is met ingang van 16 augustus in deze functie benoemd. Hiervoor was René zes jaar werkzaam bij Acomp/C2000 waaronder als laatste in de functie van marketing director bij C2000. Hij is de opvolger van Norbert Back, die zich zal gaan bezig houden met uitbreiding van de Landis-activiteiten in het duitstalige gedeelte van Europa.

Deel: ' UniversIT Network Training krijgt status Microsoft CTEC '