Chello

UPC kondigt plannen aan voor beursgang van chello broadband

Amsterdam, 20 maart 2000 - United Pan-Europe Communications (UPC), heeft vandaag aangekondigd dat het de intentie heeft een notering aan te vragen voor haar dochtermaatschappij chello broadband en dat het via een global offering American Depository Receipts zal aanbieden, vertegenwoordigende gewone "A" aandelen van chello broadband, die genoteerd zullen worden aan de NASDAQ National Market en gewone "A" aandelen van chello die genoteerd zullen worden aan de effectenbeurs van Amsterdam Exchanges

UPC heeft bevestigd dat zij verwacht dat de voorlopige prospectussen voor de introductie beschikbaar zullen zijn in april. Naar verwachting zal de beursgang in het tweede kwartaal van 2000 plaatsvinden.

Dit persbericht houdt geen aanbod in tot verkoop van effecten in de Verenigde Staten. Er mogen geen effecten aangeboden worden of verkocht in de Verenigde Staten zonder registratie daarvan bij de SEC of een vrijstelling van de SEC. Elk openbaar aanbod van effecten in de Verenigde Staten zal gedaan worden door middel van een prospectus dat verkregen kan worden bij de uitgevende instantie of de verkopende aandeelhouder en dat gedetailleerde informatie zal bevatten over de onderneming, het management en de financiële gegevens.

ER ZAL DOOR CHELLO EN UPC GEEN AANVULLEND COMMENTAAR WORDEN GEGEVEN OP DIT PERSBERICHT. VERDERE INFORMATIE MET BETREKKING TOT DE BEURSGANG ZAL BESCHIKBAAR WORDEN GESTELD DOOR MIDDEL VAN EEN PROSPECTUS

Voor nadere informatie:
upccorp.com or chello.com

Henrietta Hirst
Director of Group Corporate Communications
United Pan-Europe Communications
Mobile: +44 7880 742 375
Email: henrietta@upclondon.com

Ross Sampson
SVP Communications
chello broadband n.v.
Email: ross@chello.com