- - - - - - - - - - - -

UUNET brengt reclamebelangen onder bij Apex Interactive.

Uden, 9 december 1999. Apex Interactive (www.apex.nl), één van Nederlands snelstgroeiende bureaus voor interactieve communicatie, is door UUNET Nederland uitgekozen om hun totale reclamebelangen te gaan behartigen. De corporate communicatie werd tot nu toe verzorgd door Snijders en Partners. Aan de uiteindelijke keuze ging geen competitie vooraf.

UUNET, 's werelds grootste zakelijke Internetprovider en volle dochter van MCI Worldcom, is vooral bekend als Internet Service Provider bij de grootste Nederlandse organisaties en binnen deze groep marktleider. Gezien de sterke groei van Internetgebruik bij organisaties in het algemeen en door de opkomst van vele Internetaanbieders, wil UUNET haar positie als internationale betrouwbare Internetprovider agressiever gaan uitdragen.

"Apex Interactive is geen onbekende van UUNET", aldus Marc van der Wielen, managing partner van Apex. "Reeds afgelopen zomer hebben we een interactieve campagne ontwikkeld voor de MKB markt met inzet van traditionele media en Internet. Over de resultaten en de samenwerking waren beide partijen zeer tevreden." De uiteindelijke reden voor UUNET om Apex Interactive in te schakelen is volgens Van der Wielen gelegen in het feit dat Apex de ideale balans weet te vinden tussen inzet van technologie, marketing en communicatie, met inbegrip van traditionele media. "In de markt zien we eigenlijk maar weinig soortgelijke bureaus, ofwel ze hebben een technisch verleden ofwel ze hebben een communicatie-achtergrond. Internet communicatie vergt een heel andere benadering en instelling, en ik denk dat wij wel aardig doorhebben welke", aldus Van der Wielen.

Over de grootte van het budget wil van der Wielen geen exacte uitspraak doen. "Wat ik erover kwijt wil, is dat het een aanzienlijk bedrag is dat in de miljoenen loopt."

Over Apex Interactive
Apex Interactive ontwikkelt en implementeert Internet en Marketingcommunicatie strategieën voor middelgrote en grote organisaties. Met een sterke expertise in E-business, E-commerce en E-branding behoort Apex Interactive tot één van de toonaangevendste Internet-communicatiebureaus van Nederland. Apex Interactive werkt voor aansprekende klanten als: Toshiba Information Systems, Danka Nederland, Codis, Mars, 2B Interactive, Neways Electronics International, Intervet, EMI, Van Tilburg mode, VDO Dayton en UUNET.

Deel: ' UUNET brengt reclamebelangen onder bij Apex Interactive '