VAC introduceert Infra-Help in België

Nieuwe generatie helpsdesksysteem met gecombineerde web- en client/server-versie.

Brasschaat, 29 november 1999 - VAC introduceert de helpdeskapplicatie Infra-Help van Infra Corporation op de Belgische markt. Versie 5.0 van Infra-Help heeft een nieuwe structuur en biedt een 'multiple document interface' (MDI), die het mogelijk maakt om te browsen tussen meerdere schermen. Infra-Help 5.0 biedt diverse verbeteringen die het werk van een helpdesk sneller en efficiënter doen verlopen. Door de intuïtieve gebruikersinterface kunnen helpdeskmedewerkers al na een halve cursusdag alle mogelijkheden van Infra-Help benutten.

Infra-Help 5.0 registreert calls en controleert de afhandeling ervan. Daarnaast biedt versie 5.0 een nieuwe technologie voor het ontwerpen van formulieren, een zeer flexibele, specialistische rapportagefaciliteit en een scheduler voor het automatiseren van de productie en distributie van rapportages, zowel voor het management als voor de klant. Infra-Help 5.0 heeft de client/server-versie gecombineerd met de web-versie, zodat zowel de helpdeskmedewerkers, alsook klanten en eventueel derde partijen via het web kunnen inloggen in het helpdesksysteem.

Tot de nieuwe mogelijkheden van Infra-Help 5.0 behoren verder:
* het aanmaken van standaard calls (Quick Calls);
* het aan elkaar koppelen van calls (Call Linking);
* het overschakelen tussen de verschillende schermen via een op de Internet Explorer browser lijkende interface;

* het met één handeling versturen van een e-mail en/of een semafoonoproep/SMS (E-mail & Pager Alerts);

* het commentaar geven op een call (zonder er 'eigenaar' van te worden);
* vergaande computer/telefonie-integratie: koppeling tussen telefooncentrale en computersysteem, waardoor telefoonnummers van de binnenkomende calls worden herkend en de bijbehorende gegevens automatisch uit de database worden gehaald. Verder kan de beller de mate van urgentie van de call aangeven. Als de beller voortijdig de call afbreekt, wordt deze toch vastgelegd, zodat het mogelijk is in een later stadium aan afgebroken calls opvolging te geven.

Infra-Help escaleert problemen op basis van documentatiekennis en kennis van de systemen bij de klant. Als er een expertisecentrum aanwezig is, kan Infra-Help hier naartoe escaleren, waarbij tevens een signalering naar de projectmanager en de accountmanager gaat, in combinatie met een terugkoppeling naar de klant. Infra-Help bewaakt behalve de call-afhandeling ook de tijdsduur van de afhandeling.

Infra Corporation
Infra Corporation ontwikkelt software sinds 1991, aanvankelijk onder de naam 'Help Desk Systems Pty Ltd'. In 1998 veranderde de onderneming haar naam in `Infra Corporation' om haar positie als toonaangevend aanbieder van software voor de support van infrastructuurondersteunende bedrijfsprocessen te benadrukken. Het productassortiment omvat Infra-Help, dat wordt gebruikt om helpdesks efficiënter te laten werken; Infra-Change, voor het stroomlijnen van veranderingsbeheer en Infra-Web, om klanten, medewerkers en verkooppartners via een standaard webbrowser ondersteuning te geven. Infra Corporation heeft wereldwijd ruim 500 klanten, variërend van multinationals tot kleinere dienstverleners. Haar producten zijn geïnstalleerd in alle belangrijke branches, met de nadruk op financiële dienstverlening, overheid, industrie en technologiesector.
In de Benelux en de Duits sprekende landen is VAC exclusief distributeur van de helpdeskoplossing van Infra Corporation.

VAC
VAC is opgericht in 1986 en een dochteronderneming van het aan de Amsterdamse beurs genoteerde Management Share NV. VAC is actief op een aantal specifieke deelgebieden van de informatietechnologie (IT). VAC's missie is IT-specialisten sneller, beter en efficiënter informatiesystemen te laten ontwikkelen en een betere service te geven aan de gebruikers van deze systemen. VAC levert een breed scala aan softwareoplossingen.

VAC is op het World Wide Web te vinden onder: https://www.infra.be. In België is VAC gevestigd aan de Mishagen 116 te 2930 Brasschaat. Voor meer informatie over de Infra-oplossingen is de heer John Lesage bereikbaar onder telefoonnummer 02 633 37 85 en faxnummer 02 633 26 81.

Meer (pers)informatie bij:
Cheryla Noordhoff, Marketingcommunicatie VAC, Hullenbergweg 371, Postbus 12470, 1100 AL Amsterdam, Nederland
Tel: + 31 (0) 20 652 02 38, Fax: +31 (0) 20 652 02 81 E-mail: c.noordhoff@vac.nl
Berith SellingMonogram Communication Strategies (MCS) BV, Kruisweg 797, Postbus 3120, 2130 KC Hoofddorp
Nederland, Tel: + 31 (0) 23 562 82 08, Fax: + 31 (0) 23 565 17 24, E-mail: beriths@monogram.nl

Deel: ' VAC introduceert Infra-Help in België '




Lees ook