VAC introduceert Change Integrity voor workflow- en proces- management ten behoeve van e-commerce-systeemontwikkeling

Geheel op Java gebaseerd en volledig aanpasbaar softwareproduct helpt organisaties snel en adequaat te reageren op veranderingen in e-commerce systemen

Amsterdam, 28 maart 2000 - VAC introduceert MKS Change Integrity, een nieuwe en krachtige change management oplossing. Met Change Integrity kunnen systeemontwikkelteams e-commerce- applicaties en content ontwikkelen, in gebruik nemen en onderhouden. MKS (Mortice Kern Systems) wordt in Nederland exclusief vertegenwoordigd door VAC.

"MKS Change Integrity zorgt voor procescoördinatie en consistentie en geeft business-to-business- en business-to-consumer-organisaties hiermee de mogelijkheid om legacysystemen te koppelen aan nieuwe e-commerce-toepassingen. Ook maakt Change Integrity een snelle aanpassing aan de workflow binnen een organisatie mogelijk, waardoor deze snel kan reageren op procesveranderingen", zegt Bill Skowera, vice president technology van MKS. "Nu e-commerce volwassen wordt zal deze workflow-oplossing organisaties niet alleen helpen met het stroomlijnen van hun systeemontwikkelactiviteiten, maar kunnen ze met Change Integrity de processen die de 'time to market' versnellen beter controleren en beheersen."

Change Integrity is een volledig aanpasbare en geheel op Java gebaseerde change management oplossing. Content- en software-ontwikkelingsteams kunnen met dit product effectief het veranderingsproces beheren, waarbij tegelijkertijd de samenwerking en de workflow worden gestroomlijnd. Change Integrity verschaft zowel business-to-business als business-to-consumer-organisaties een krachtige managementoplossing die hen helpt de veranderingen in e-commerce-omgevingen te beheersen, terwijl de kans op fouten wordt geminimaliseerd.

Beschikbaarheid
Change Integrity is per direct beschikbaar. Change Integrity is een belangrijk onderdeel van MKS Source Integrity Professional Edition. Meer informatie over Change Integrity en andere MKS-softwareproducten is verkrijgbaar bij VAC.

VAC
VAC SOFTWARE SHARE BV ('VAC') is sinds 1983 binnen het aan de AEX genoteerde beursfonds Management Share NV, actief op het gebied van professionele softwareproducten. Management Share richt zich met haar werkmaatschappijen op een aantal specifieke deelgebieden van de informatietechnologie (IT). VAC heeft als missie haar klanten beter, sneller en efficiënter informatiesystemen te laten ontwikkelen en een betere service te geven aan de gebruikers van deze systemen. VAC realiseert hoogwaardige IT-oplossingen op basis van 'best-in-class' softwareproducten van internationaal toonaangevende softwareproducenten.
VAC is geautoriseerd distributeur c.q. business partner van Cyrano, BitbyBit, InCert, MKS, Infra Corporation, Merant (voorheen Micro Focus), Niku, Netron en Stilo.

Meer informatie bij:
Cheryla Noordhoff
Marketingcommunicatie Management Share
Hullenbergweg 371
1100 AL Amsterdam
Tel: (020) 652 02 25
Fax: (020) 652 02 81
E-mail: c.noordhoff@vac.nl

Berith Selling
MCS (Monogram Communication Strategies)
Kruisweg 797
2130 KC Hoofddorp