Vacaturesite ClickWork van PCM Uitgevers ziet levenslicht

Op zaterdag 9 januari 1999 wordt de vacaturesite ClickWork gelanceerd. ClickWork is tot stand gekomen in samenwerking met Algemeen Dagblad, de Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw. Het is een platform waar vraag en aanbod op de arbeidsmarkt grootschalig bijeen worden gebracht. PCM Landelijke Dagbladen biedt haar adverteerders een mogelijkheid tot verbreding van hun arbeidsmarktcommunicatie; vacatures uit de vier genoemde dagbladen worden automatisch doorgeplaatst naar ClickWork. Op deze website draait alles om vacatures, werkgevers, bemiddelaars, CV's en specifieke redactionele informatie.

ClickWork stelt het belang van de al dan niet actief werkzoekende centraal. De gebruiksvriendelijke en geavanceerde kenmerken van de site maken het mogelijk een exacte en waardevolle match te maken tussen de ambities van werkzoekenden en die van werkgevers en bemiddelaars.

Werkzoekenden kunnen niet alleen door een groot aantal vacatures zoeken, maar ook door de basisinformatie van een zeer groot aantal Nederlandse werkgevers. Ze kunnen daarnaast gevonden worden door werkgevers en bemiddelaars als zij zich daarvoor openstellen. De privacy van de gebruikers van ClickWork is onder alle omstandigheden optimaal gewaarborgd.

Er is een aparte rubriek voor werkgevers en werving- en selectiebureaus; zij kunnen zichzelf presenteren door middel van een eigen domein binnen ClickWork. Werkzoekenden kunnen zich hier uitgebreid oriënteren en zich gemakkelijk beschikbaar stellen voor bemiddeling.

Wie de site bezoekt, beschikt over uitgebreide services zoals een bewaarmap om gevonden zoekresultaten in op te slaan en een e-mailservice waarmee de werkzoekende geattendeerd wordt op nieuwe passende vacatures en werkgevers.

De doelgroep van ClickWork wordt gevormd door hoogopgeleide mannen en vrouwen in de leeftijd van 25-35 jaar die bezig zijn met de volgende stap in hun loopbaan.

ClickWork is het resultaat van de gemeenschappelijke inspanning van de Divisie Landelijke Dagbladen van PCM Uitgevers en de uitgever van ClickWork, Media Resultant.

Clickwork is te vinden via www.clickwork.nl
Media Resultant is te vinden via www.mediaresultant.nl

Noot aan de redactie:

Over Media Resultant:
Media Resultant te Houten is de nieuwe elektronische uitgeverij van PCM Uitgevers. Media Resultant is een jong en snel groeiend bedrijf met ongeveer 35 medewerkers. De activiteiten zijn ondergebracht in de afdelingen Documentaire Dienstverlening, Informatie Technologie, Marketing, Sales en Businessmanagement.

Over PCM UItgevers:
PCM Uitgevers, gevestigd te Amsterdam, is uitgever van o.a. Algemeen Dagblad, de Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw. Het concern bestaat voorts uit Meulenhoff & Co, waaronder meerdere boeken- en educatieve uitgevers ressorteren, AT5, CrossPoints en een aantal regionale dagbladen.

Voor meer informatie over ClickWork kunt u contact opnemen met:
Media Resultant
Sander Dullaart
Business Manager
tel: 030 635 68 68
fax: 030 635 68 00
s.dullaart@mediaresultant.nl
www.mediaresultant.nl

Indien u de tekst gebruikt voor publicatie gaarne een kopie sturen naar Media Resultant, Postbus 52, 3990 DB Houten of mailen naar contact@clickwork.nl.

Deel: ' Vacaturesite ClickWork van PCM Uitgevers ziet levenslicht '