Vakblad Bouw & Renovatie online vernieuwd met bedrijvenindex

WEERT, 20180130 -- Vakblad Bouw & Renovatie van Sanders Media BV lanceert een volledig vernieuwde website met bedrijvenindex. Een nieuwe site met een moderne vormgeving, verbeterde navigatie en veel nieuwe mogelijkheden. Wouter Sanders van Sanders Media BV: “Niet alleen de techniek is aangepast aan de eisen van de tijd, ook de lay-out van de site is geheel gewijzigd om het de bezoeker nóg gemakkelijker te maken. Ook is de ambitieuze bedrijvenindex opnieuw gelanceerd en deze zal in de komende maanden verder uitgebreid worden. Niet veranderd is natuurlijk het aanbod van het laatste nieuws uit de branche.”

Tegelijk met de lancering van de vernieuwde website gaan vakblad Bouw & Renovatie en de bijbehorende online kanalen zoals de nieuwsbrief en de sociale media zich nadrukkelijker ook richten op projectbeschrijvingen. “We gaan meer en meer laten zien wat er gemaakt wordt van en met de materialen en gereedschappen, in plaats van alleen de materialen en gereedschappen te laten zien. Dit leidt tot een elkaar versterkende wisselwerking en geeft een duidelijke push aan de bouwbranche”, aldus Wouter Sanders.

[Vakblad Bouw & Renovatie online vernieuwd met bedrijvenindex]

Over Vakblad Bouw & Renovatie
Vakblad Bouw & Renovatie is hét vakblad voor de uitvoerende (ver)bouwer. Vakblad Bouw & Renovatie en de site BenRonline.nl verrassen de lezer met het laatste nieuws, wetenswaardigheden en handige tips. De inhoud wordt in samenwerking met de adverteerders bepaald en opgesteld. Bouw & Renovatie wordt gelezen door montage- en afbouwbedrijven, (ver)bouwbedrijven, installateurs en VLOK leden. “Het magazine, de website en de nieuwsbrief zijn geen doorgeefluik voor sponsorinformatie, maar bevatten waardevolle informatie voor de lezers. De informatiebehoefte van de lezer weegt daarbij net zo zwaar als de communicatiebehoefte van de adverteerder, omdat deze onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Informatieve redactionele artikelen gaan daarom hand in hand met fraaie advertenties. Kernachtig weergegeven spraakmakende onderwerpen, die uitnodigen om bijvoorbeeld tijdens de koffie met elkaar te bespreken, zodat de boodschap van de adverteerder optimaal tot zijn recht komt”, aldus Wouter Sanders.

Lees verder via www.benronline.nl

Deel: ' Vakblad Bouw & Renovatie online vernieuwd met bedrijvenindex '