received: from eggermont (212.187.96.249) by utr.nieuwsbank.nl with smtp for ; wed, 02 feb 2000 11:32:51 +0100
message-id: <3.0.6.32.20000202112422.007ce630@nieuwsbank.nl> x-sender: eindredacteur@nieuwsbank.nl
date: wed, 02 feb 2000 11:24:22 +0100
mime-version: 1.0
content-type: text/plain; charset="us-ascii"

VAK LEERLINGENCONCERTEN

Op maandag 14 februari a.s. om 19.00 uur vindt er, in de Binnenhof van de Vrije Akademie, Westvest 9 te Delft, weer een concert in de serie "VAK Leerlingen-concerten" plaats.

Aan deze VAKleerlingenconcerten, die op doordeweekse avonden plaats vinden, werken gevorderde leerlingen van de afdeling muziek mee. Het is een ideale mogelijkheid podium-ervaring op te doen. Ditmaal werken stemvormingsgroepen van Susanne van Bael, popkoren o.l.v. Ibernice Macbean, een fluittrio van Lucie van Oortmerssen, pianoleerlingen van Ed Baatsen, hoboleerlingen van Hans Roerade en klarinetleerlingen van Ida Hazenberg mee.

Het bijzonder afwisselende programma vermeldt zowel klassieke als lichte muziek. Er worden werken gespeeld en gezongen van o.a. Mozart, J.S. Bach, A. Vivaldi, A. Dvorak en A. Lloyd Webber. De toegang is vrij.

Zoekwoorden:

Deel: ' VAKleerlingenconcerten in Vrije Akademie te Delft '