Vaktijdschrift Interieurbouw online gelanceerd

WEERT, 20171220 -- Vaktijdschrift Interieurbouw lanceert een volledig vernieuwde website met een responsive design, intuïtieve navigatie en interactieve mogelijkheden. “Niet alleen de techniek is toegespitst op de toekomst, ook het design is schaalbaar om het de bezoeker nog gebruiksvriendelijker te maken. Op deze website kunnen interieurbouwers, meubelmakers, timmerbedrijven, opleidingen en toeleveranciers in Nederland en België voortdurend het laatste nieuws uit deze branche lezen. Ook is er een handige bedrijvengids waar alle leveranciers van materialen en gereedschappen gemakkelijk en te vinden zijn”, aldus Wouter Sanders van Sanders Media BV.

Met de lancering van de vernieuwde website door Sanders Media BV gaat Vaktijdschrift Interieurbouw en de bijbehorende online kanalen zoals de nieuwsbrief en de sociale media zich nadrukkelijker ook richten op de interieurarchitect en interieurontwerper. “We merken dat de huidige generatie interieur-creatieven zich meer en meer laat inspireren door innovatieve en vernieuwende materialen en materiaaltoepassingen. De interieurbouwer van nu is volledig bereid en instaat ieder ontwerpidee invulling te geven. Deze elkaar versterkende wisselwerking geeft een duidelijke push aan de hedendaagse interieurbouwbranche”, aldus Wouter Sanders.

Vaktijdschrift Interieurbouw
Vaktijdschrift Interieurbouw is een onafhankelijk vaktijdschrift bestemd voor vakbedrijven in de interieurbouw, interieurarchitecten, beroepsopleidingen en toeleveranciers in de interieurbouwbranche. Vaktijdschrift Interieurbouw wordt gericht verspreid onder alle interieurbouwbedrijven, interieurontwerpers, standbouwers, meubelmakers, aftimmerbedrijven, winkelinrichters, scheepsbetimmeringsbedrijven en aanverwante bedrijven in Nederland en België. Het magazine, de website en de nieuwsbrief zijn informatief en redactioneel opgezet. De informatiebehoefte van de lezer weegt daarbij net zo zwaar als de communicatiebehoefte van de adverteerder. Informatieve redactionele artikelen vloeien over in fraaie advertenties en deze versterken elkaar. Ons doel is om een kernachtig beeld weer te geven en spraakmakende onderwerpen te kiezen zodat de boodschap optimaal tot zijn recht komt”, aldus Wouter Sanders.

Bezoek voor meer informatie de website van www.interieurbouwonline.nl

Vaktijdschrift Interieurbouw online gelanceerd

Deel: ' Vaktijdschrift Interieurbouw online gelanceerd '