RED BULL NEDERLAND B.V.

De Love Ride

PERSBERICHT

Studenten in Groningen krijgen op 14 februari a.s. de kans hun (stille) liefde een wel heel bijzondere Valentijnsdag te bezorgen. Met een speciale Rode Stier-limousine verrassen zij hun lover, om daarna samen een Love Ride door de stad te maken.

Een kaartje sturen of bos bloemen bezorgen maakt tegenwoordig weinig indruk meer en dus bedacht een aantal studenten een ludiekere manier om hun Valentijn te overdonderen: een compleet gevulde limousine, die verliefde stelletjes een Love Ride door de stad aanbiedt. Dat heel wat Groningse studenten de vlinders in de buik hebben, bleek uit het grote aantal reacties. Uit al deze aanmeldingen kozen De Cupido's de leukste, liefste en origineelste brieven, die beloond worden met een Love Ride op 14 februari a.s.

De Valentijnslimo rijdt de hele dag door Groningen en wordt bemand door een chauffeur en de initiatiefnemers zelf. Als echte Cupido's hopen zij op 14 februari alleen maar raak te schieten!

Pers die ook vlinders in de buik wil voelen, kan zich aanmelden op: rodestierloveride@hotmail.com

Deel: ' Valentijns Love Ride in Groningen, persuitnodiging '