FLEUROP

Valentijnsboeket met digitaal kaartje

Valentijnsboeket met digitaal kaartje

Veenendaal, 9 februari 2000 -- Fleurop Interflora Nederland geeft de oude traditie van de Valentijnswens een nieuwe digitale dimensie. Tot en met 14 februari kan iedereen die zijn of haar heimelijke liefde wil verrassen, via de website van Fleurop (www.fleurop.nl) een boeket versturen met daarbij een geheime code. Deze code wordt bij het boeket afgeleverd en geeft vervolgens toegang tot een persoonlijke Valentijnswens die de afzender op de site van Fleurop heeft achtergelaten.

Boeketten versturen via Internet is niet nieuw voor de bloemenverzendorganisatie. Fleurop was zelfs een van de eerste die via Internet haar diensten aanbood. Inmiddels is het versturen via Internet net zo gewoon als het kopen van een boeket in een winkel. Met deze originele Valentijnsactie wil Fleurop de virtuele kant van haar organisatie een extra impuls geven.

Wereldwijd verzenden
In 1998 noteerde Fleurop Interflora wereldwijd ruim 28 miljoen opdrachten met een totaalwaarde van ruim 1,9 miljard gulden. De wereldwijde verzendorganisatie is een van de grootste samenwerkingsverbanden van zelfstandige detaillisten ter wereld. In totaal telt de organisatie circa 51.000 leden. Met 1.500 leden in Nederland is de vereniging in staat in elke gemeente in Nederland een bloemengroet te laten bezorgen. Jaarlijks verzorgen de bloemisten in eigen land ruim 1,5 miljoen opdrachten.

////

Deel: ' Valentijnsboeket met digitaal kaartje via www.fleurop.nl '