Minister Van Boxtel voor werkbezoek naar Nederlandse Antillen en Aruba

29 december 1998

De minister voor Grote Steden- en Integratiebeleid mr. R.H.L.M. van Boxtel brengt van 2 tot en met 10 januari een werkbezoek aan de Nederlandse Antillen (met name Curaçao en Sint Maarten) en Aruba.

Het werkbezoek is deels oriënterend en deels zal gesproken worden over een aantal actuele themas zoals de migratie van Antilliaanse jongeren naar Nederland.

Op Curaçao is voorzien in gesprekken met de Gouverneur mr. J.M. Saleh, de minister-president mr. S.F.C. Camelia-Römer, leden van de Raad van Ministers van de Nederlandse Antillen, gezaghebber mr. S.M. Betrian en leden van het Bestuurscollege van Curaçao, alsmede een bezoek aan het Centrum Voorlichting Antillianen en enkele onderwijsprojecten.

Op Sint Maarten is voorzien in gesprekken met gezaghebber D.L. Richardson en leden van het Bestuurscollege.

Op Aruba zal minister Van Boxtel spreken met de Gouverneur mr. O. Koolman, de minister-president mr. J.H.A. Eman en leden van de Raad van Ministers van Aruba.

Deel: ' Van Boxtel voor werkbezoek naar Antillen en Aruba '