Van den Berg Schilders geeft gratis advies over schilderonderhoud

Apeldoorn, 20120907 -- Op donderdag 13 en vrijdag 14 september a.s. van 16.00 uur tot 20.00 uur geeft het Apeldoornse schildersbedrijf Van den Berg Schilders gratis advies over schilderonderhoud aan bewoners van de wijk Osseveld-Oost in Apeldoorn

Het advies geeft de bewoners duidelijkheid over periodiek onderhoud, herstelwerkzaamheden, preventie etc.. Tevens is het mogelijk binnen een paar minuten duidelijkheid te geven omtrent kosten van schilderonderhoud. In de wijk wordt de uitnodiging voor de bewoners verspreid. Zij kunnen op 13 en 14 september voor het advies terecht in winkelcentrum t Fort in Apeldoorn, tegenover de Albert Heijn. Ook de bewoners die de uitnodiging gemist of niet ontvangen hebben, kunnen gewoon terecht voor het gratis advies.

Van den Berg Schilders is een middelgroot schildersbedrijf in Apeldoorn. Het bedrijf bestaat al bijna 100 jaar en wordt momenteel geleid door Gerrit-Jan van den Berg, de vierde generatie binnen dit familiebedrijf. Van den Berg Schilders is aangesloten bij Thuisinschilderen , een landelijke schildersorganisatie met ca. 40 aangesloten vakbedrijven.

Deel: ' Van den Berg Schilders geeft gratis advies over schilderonderhoud '