Agenda Tweede Kamer

Dit schema wordt regelmatig ververst.
Bekijk voor de laatste versie het originele schema.

MAANDAG 15 MAART 1999

OPENBARE COMMISSIEVERGADERINGEN

Economische Zaken: 11.00 tot ca. 18.00 uur Thorbeckezaal
Agenda: wetgevingsoverleg met minister Jorritsma-Lebbink (Economische Zaken) over wijzigingen in de elektriciteitswet (met stenografisch verslag). Rechtstreeks te beluisteren via de draadomroep.

Justitie: 13.30 tot ca. 18.00 uur Suze Groenewegzaal
Agenda: wetgevingsoverleg met minister Korthals (Justitie) over de wijzigingen in de Wet bescherming persoonsgegevens (met stenografisch verslag).

KAMERLEDEN ONTVANGEN

Leden van de vaste Commissie voor Landbouw, Natuurbeheer en Visserij ontvangen om 15.30 uur vier leden van Latijnsamerikaanse landbouworganisaties. Tijdens dit gesprek wordt gesproken over de rol en het belang van de maatschappelijke organisaties van het platteland (Klompézaal).

WERKBEZOEK

Leden van de vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat brengen om 13.00 uur een bezoek aan het Traffic Information Centre en aan Mobilion die een presentatie zal geven over de systeemtest Rekeningrijden. Aan dit werkbezoek nemen de volgende leden deel: Van Heemst (PvdA), Reitsma (CDA), Hofstra (VVD), Giskes (D66) en Van der Steenhoven (GroenLinks).

Deel: ' Vandaag in de Tweede Kamer - 1454 '